erge (banden)pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannyplum

hannyplum Lid

9 jan 2011
    21
    0
    0
    Heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook erg last van gehad.. Maar ook van blaasonsteking! Daar kun je ook behoorlijke last van hebben met steken onder je buik aan de zijkant.. Als je er langer last van hebt, zou ik je urine even laten testen..

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

@hannyplum
    mn urine wou ik laten testen laatst:D dus ik met stomheid ff een kopje thee gedronke..terwijl t pure urine moest zijn dus dat moet morgen want soms heb ik t idee dat ik erg moet plassen maar dan zijn t maar een paar drupjes haha.

@ de rest

Ik heb de heleeee nacht met me kruikje gelegen..had m vandaag zelfs mee in de auto naar de ikea.. hahahaha
    in de ikea werdk me toch niet goed heel duizelig zo op t eind..pff volgens mij hoort t erbij want kheb t steeds als ik te veel loop en waar t druk is.
    en de bandenpijn..rechts is t bijna weg:D
    en met lopen voel k t soms in me buik..onderin en links afentoe..rechts voel k nog t meest maar stukke minder..kan weer lekker zitten en buigen etc.
    maar t kruikje komt mooi iedere avond bij me te leggen..zo voorkom ik denk heel wat.. in ieder geval word het dan verzacht hahaa.
    rot kwaal!!!:p

3. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hier ook de laatste paar dagen gigantisch veel last van bandenpijn! liep gister in het centrum gewoon bijna krom van de pijn!... een vurige brandende pijn! en ook giga last van me stuitje... buik is ook vreselijk aan het groeien nu!...

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

volgens mij komt de bandenpijn ook heel erg doordat de buik groeit..miss wel logisch maar bedoel echt een groeispurt..nou maar hopen dat de mijne eens groeien gaat:p

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

Heb je inmiddels al je urine laten testen?
    Ik heb het maanden terug ook gehad en had de ochtendurine al doorgespoeld, maar de assistente zei toen dat ik juist even een kopje thee en een glas water moest drinken en dan alsnog mijn urine moest inleveren.

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

nee want zou dat vrijdag doen.. en in t weekend kan k niet langs toch :p dus morgen maar ;)

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

het is een paar dagen over gweest.. iig minder en nu.. pff :( nu onderin me buik en weeeer rechts :( ik zit dus weer rustig met me kruikje op de bank:(

Deel Deze Pagina