40 weken zwanger en ineens een groot gat in mn kies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Rietje88, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Laatste keer dat ik naar de tandarts ging kon er niks gedaan worden omdat ik zwanger ben. Nu ben ik op 40 weken en heb ik inmiddels een groot gat. Ik heb geen zin in/geld voor weer een wortelkanaalbehandeling . En eer dat ik bevallen ben en weer op de been ben en naar de tandarts kan... kan nog weken duren... Weet ff niet wat ik moet doen....

2. Biena

Biena Lid

12 nov 2014
    47
    0
    6
    Hoi @Rietje88 Ik kwam toevallig langs nieuwe berichten en Las jouw bericht. Wat vervelend zeg dat de tandarts niets kan doen omdat je zwanger bent. Maar je bent nu nog steeds zwanger? Dan lijkt me dat er niet veel anders opzit dan wachten tot na de bevalling toch? Of is er nog een andere optie? Groetjes

3. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een paar weken geleden ook een enorm gat in mijn kies. Gewoon laten maken hoor. Waarom kan het nu dan niet?
    Weet hoe vervelend het is hoor.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Een tandarts mag gewoon boren en verdoven tijdens de zwangerschap.

5. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Blijkt dikke onzin dat ze.niets mogen doen
    Hadden ze hier ook gezegd gevolg= dat er bijna 2 weken geleden 3 kiezen uitgesneden moesten worden bij de kaakchirug . Die verdoving is wel wat sterker dan die.bij een tandarts . Is ook gehecht etc . En mag blijkbaar ook als je zwanger bent . Zou toch gewoon nog eens naar de tandarts gaan hoor !

6. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe altijd zonder verdoving.

7. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving?! Dat lijkt me niet zo'n pretje!! brrrr

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    groot gat wat nog niet pijn doet kunnen ze gewoon maken. desnoods naar een andere gaan! ze verdoven dan met een ander middel.
    heb hele kraters gehad, na jaren niet gegaan te zijn, maar alles is weer hersteld nu :)

9. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Mijn gebit is gesaneerd tijdens mijn zwangerschap 8 jaar geleden. Er is geboord, wortelkanaalbehandeling gedaan, gaatjes gevuld noem maar op. Zelfs foto's gemaakt van mijn gebit, met een loden schort aan weliswaar. Onzin dat er niks aan gedaan zou kunnen worden hoor

10. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    &#10006;
    Als je geen geld ervoor hebt zou ik de kies laten trekken, dit kost tussen de 30 en 50euro..
    En 9 van de 10 keer valt dat echt reuze mee en dan ben je zo blij dat je het hebt gedaan!

Sterkte trouwens, ik weet hoe vreselijk tandproblemen kunnen zijn tijdens de zwangerschap.
    :(

Deel Deze Pagina