Ik heb een vraag over BI ik loop al vanaf de 16de week van de zwangerschap met bi en het wordt steeds erger inmiddels zitten mijn zenuwen ook klem in het bekkengebied waardoor ik weinig gevoel meer in mijn benen heb. Ik moet constant met een bekkenband lopen omdat ik anders mijn eigen lichaam niet kan houden nu heb ik van de verloskundige, huisarts en de bekken therapeut het advies gekregen minimaal 2 uur per dag te rusten maar ik heb ook nog 2 kleine kindjes rondlopen 1 van 3.5 jaar oud en 1 van net 1 jaar ik ben ten einde raad weet niet meer wat ik moet doen verrek heel de dag van de pijn en weet niet wat ik nog meer moet doen. De verloskundige komt met ja je zou het maar moeten uitzingen is dit echt de enige optie
Hallo Sammamie. Wat vervelend dat je zo last van je bekken hebt. Er is helaas weinig aan te doen, als je alle adviezen opvolgt van de therapeut en het werkt niet. Evt. een osteopaat misschien kan deze nog wat verlichting brengen. En voor de 2 andere kleintje zoveel mogelijk hulp regelen. Hopelijk kan familie, vrienden, kennissen, partner zoveel mogelijk helpen. Heel veel succes. Groetjes Ineke.