En dan heb ik het over puistjes! Ik ben nu bijna 10weken zwanger en ik heb echt weer gigantische last van puistjes. In m'n nek, op m'n schouders en een beetje op m'n rug. Het begint nu ook in mijn gezicht te komen. Ik baal verschrikkelijk, want ik vind het zo vreselijk om te zien! Heeft iemand hier ook zo last van? Heeft iemand tips voor mij? Cindy
schei uit schei uit!! hier ook zo'n baal dame ik heb de op schouders en rug, maar meteen ook best grote en dan ineens weken geen puistjes in het gezicht en nu.... nou eerst komt de puist op mijn kin en daarna zie je mijn lijf het hoort er allemaal bij, maar het is net of het nu alleen maar erger wordt ipv een gave mooie huidje krijgen gouden tips zijn welcome
Jaa ik had het ook maar het verdween grotendeels door normaderm van vichy! is duur maar geweldig spul!! Echt, op af en toe een pukkeltje na is t gewoon weg! En met smeren voor straie(zwangerschapsstriemen), anti stechtsmark van vichy. Ik werd wakker met een buik vol strepen, spul erop en het was gewoon weg!! Wel dezelfde dag nog gedaan hoor. Maar echt superspul!! Ook wel duur maar toch, is het wel waard!!
Ik zit niet helemaal onder, gelukkig, maar heb wel een hele gemene dikke puist precies daar waar je neusbrug overgaat in je voorhoofd; mooi "in the picture" dus. Weet dat het niet verstandig is om ze uit te knijpen, maar het deed zo'n zeer dat ik het niet kon laten. Nu is de druk er wel een beetje af, hoop dat het een beetje binnen de perken blijft, haha...
Een truukje voor het veilig verwijderen van grote gele puisten. Meeste schade aan je huid word veroorzaakt door het "uitdrukken".. de gezonde huid die om de puist heen zit raakt dan ook beschadigd. Wat je kan doen, neem een dunne naald, ontsmet die goed door even boven een vlam te houden of goed af te poetsen met alcohol. Dat ontsmetten is belangrijk. Dan leg je de naald zo plat mogelijk tegen je huid aan en steek je de puist van de ene naar de andere kant helemaal door. En dan (schrik niet) gebruik je de naald om het verder open te scheuren, je tilt de naald dus horizontaal de puist uit. Nu is de druk ervan af, kan je het met veel minder druk het overige spul eruit drukken en heeft het ontsmetten ook meer zin na het uitdrukken. LET OP.. na dat je dit doet wel weer goed schoonmaken en ontvetten. De naald doet geen pijn want dat gaat toch al door dode en beschadigde huid heen. Ik heb dat zo mijn hele pubertijd gedaan, en geen littekens aan overgehouden. Mocht het tijdens mijn zwangerschap weer terug komen, dan weet ik hoe ik er mee omga.. .. Flesje alcohol, watjes en naald lekker bij de hand in de badkamer. Groetjes, Brace
Misschien hele stomme reactie, maar ik zou willen dat ik ze had. Maak je niet zo druk en wees blij met je zwangerschap. liefs
Gezien je handtekening, helemaal geen stomme reactie meid. Heel veel sterkte en succes de 17e. Ik wens je met alle goede bedoelingen alle kleine zwangerschapskwaaltjes toe. Groetjes, Brace
Even een kleine reactie; Ik ben SUPERBLIJ met mijn zwangerschap!!!! Ondanks die lullige irritante "kwaaltjes".....
Waar maak je uit op dat ze er niet blij mee is In ieder geval hoop ik op een positieve test voor je,het is je zeer gegund! Ik heb ook veel last van puistjes en vooral rond de menstruatie. Die methode met de naald werkt prima,doe het ook al jaren Gelukkig zijn het altijd kleintjes en niet van die joekels. Alleen toen ik net met de pil was gekapt zag ik eruit als een grindtegel.
ze zal vast wel blij zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat je je dan druk maakt om zulke kleine dingen. Kan me voostellen dat het niet leuk is om pukkels te hebben. Maar echt, ik zou ze graag willen hebben als ik zwanger zou kunnen worden.
Ik maak me echt niet druk hoor om die dingen.... Ik vind het alleen behoorlijk irritant en ja als iemand dan een tip heeft hoe er vanaf te komen... Is toch niks erg aan! Ik vind je reactie een beetje overtrokken hoor... Sorry..... En natuurlijk wens ik jou alle geluk van de wereld toe met een zwangerschap....
LOL.. bij Oprah? nou dan moet het wel goed zijn HAHAHAHAHA. Cindy, succes met de strijd tegen de pukkels, en ga lekker verder met genieten. Ik weet zeker dat je dat doet ondanks de "ongemakjes" Groetjes, Brace
Ik zeg dat zelf ook. Ben nog niet zo lang bezig maar ik zou de puisten en alles voor lief nemen! Wil zooo graag. Maar.. ik ben nog niet zwanger en als ik dat wel ben kan ik misschien net zo goed ergens last van hebben en tips willen. Puisten bij Oprah??? Hahaha sjees