Had een vraagje om maar gelijk met de deur in huis te vallen... Ik heb vanaf mijn zesde jaar paard gereden en ben erg bang voor een nauw bekken...heeft dit invloed ja/nee Mijn zus heeft een hele moeilijke bevalling gehad...na uren is het toch een keizersnede geworden. Ben erg bang voor dit soort dingen en wil dit voor het allemaal zover is uitzoeken. Ik ben zelf ook klein van stuk...kan je kiezen hoe je wilt bevallen of wanneer bepalen ze zoiets
Hoihoi, Door paardrijden krijg je een sterke bekkenbodem geen vernauwd beken, daar word je mee geboren. Is er een reden bij je zus gegeven waarom het een keizersnede is geworden? Wat je kan doen is vragen of de verloskundige een bekken onderzoek doet om na te gaan of het bekken nauw is. Je kan niet zomaar kiezen voor een keizersnede. Wat je zus heeft meegemaakt hoeft absoluut niet het geval te zijn bij jou! Imke
De bevalling was in volle gang en na uren is er besloten een ks te doen aangezien de baby er niet door kon, het was al wel goed ingedaald en toen hij er eenmaal was via ks had het een kleine beschadiging op het voorhoofd....ik ben nog niet zwanger maar de wens is er wel Mijn zus is zowat van zij tot zij los geweest om het kind te halen..