Hoi! Jaja, in november dacht ik een keer dat ik zwanger was.. maar helaas. Sinds paar dagen krijg ik weer erg last van mijn borsten, tepels en zie ook naar de tepels aderen lopen. Heel duidelijk soms. Op de rand van me tepel zitten ook veel "bobbeltjes" had ik normaal ook niet zoveel last van. Het lijkt wel op me borsten groter zijn geworden. Afgelopen weekend kreeg ik ineens veel steken in mijn onderbuik. Daarna leek het wel een ongi gevoel. Ik moet ongeveer aanstaande vrijdag ongi worden. Me onderbuik lijkt ook veel opgeblazer als normaal. Ik weet ook niet meer wat ik allemaal moet denken hoor! ik hoop het zo!
Ja dat ga ik maar eens doen dan! kan ik dan beter wachten tot vrijdag? en welke test raden jullie mij aan?
je moet idd wachten tot vrijdag.. nu zit je 5 dagen voor je NOD en dat is te vroeg.. ik zou de kruidvat of trekpleister test doen van 2 voor 5 euro.. supergoedkoop en supergevoelig.. liefs Daantje
hey, ik had deze maand ook iets wat groter (.)(.), pijn aan de zijkant van mijn (.)(.) en de tepels super gevoelig en plots zak ik mijn aders op mijn (.)(.) en rond mijn tepels veel beter lopen dan ooit tevoor. had een opgezwollen buik en dacht nu van tja het zou wel eens prijs kunnen zijn want rond ei had ik last van draaiingen ook maar vooral die aders maakte veel kans...dacht ik... deze morgen een testje gedaan...helaas...negatief...pff... allesinds hoop ik dat het bij jou andersom mag zijn en dat we je proficiat mogen wensen! ik zou vandaag al een testje doen, ik doe dit liever dan een hele week in hoop te moeten leven...heb je ze vrijdag nog niet kan je zaterdag nog altijd een testje doen indien hij vandaag negatief zou zijn
Dank je wel voor je reactie.. Bij jou dus negatief.. pff, minder zeg.. ik weet ook niet wat ik moet denken. Maar ik ga vandaag of morgen wel om een testje dan ja.. en dan zullen we het nog wel zien he! liefs
Ha dames, Ik heb hetzelfde, as vrijdag is m'n NOD. Heb al bijna 2 weken last van buikpijn, zere tepels, moe, moeite met plassen, humeurig etc.. Vanmorgen een test gedaan van CB en deze was negatief . Nu nog steeds buikpijn, ben alleen zo bang om ongi te worden, kan de dagen wel van de kalender afkijken. Ik voel me wel anders dan anders, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dan m'n lichaam me voor de gek heeft. Moest het ff kwijt, word een beetje gek van mezelf.. lfs
Hooii Moon0810! Pff het is wat he! Ik ben ook bang om ongi te worden ! pff.. ik voel me ook totaal anders. Eigenlijk durf ik niet te hopen dat ik zwanger ben, want stel dat ik dan toch ongi word... Je zult het altijd zien... Ik ga voor je duimen! Veel liefs
@Girlpowertje18 haaaa! Nog maar 2 nachtjes slapen, word gek van mezelf.... Ben nog steeds bang om ongi te worden. Ga ook voor jou duimen! Lfs
Hey ik heb dinsdag op je oproep geantwoord en gezegd dat ik ook die tekens had en dat het niets is...wel ik had de test niet goed genoeg bekeken, moest gaan werken en in het passeren gekeken, 's avonds zag ik echt wel een heel licht streepje, gisteren terug getest en weer een heel licht streepje, vandaag terug en weer wat donkerder streepjes en ze zeggen en streep is een streep hé dus ja ik ben zwanger... heb jij al getest?
bedankt hé ik moet er nog steeds aan wennen hoor nu het eindelijk zo ver is kan ik het precies niet geloven