Bij mijn jongste zoontje was dat rond 5 weken.... beetje onderrugpijn en wat buikpijn. Bij week 6 begon pas de beruchte misselijkheid. Dus pas met 5 en 6 weken zwangerschap
Ik krijg al snel vroeg symptomen (helaas verkeerd afgelopen). Bij mij begint het met heftige krampen een week voor NOD. Ook ben ik al op DPO 12 licht misselijk en heb ik enorme honger s'nachts. Ook steken in mijn liezen en kleine krampjes in mijn baarmoeder. En heel moe! Dat zijn bij mij tot 2 keer toe echt duidelijke aanwezige symptomen geweest voor NOD.
ik had echt flinke borsten (begon geloof ik op 13dpo?) en heel erg moe! verder wat krampjes, en snel honger maar ook heel snel vol.. ergens wist ik het toen gewoon, ik had een heel rustig gevoel. maar helaas is dat wel verkeerd afgelopen... Nu flink wat andere klachten maar mijn test vanochtend was te onduidelijk.. dus mocht ik het weten drop ik hier al mijn klachten want het zijn er flink wat...
week voor nod pijnlijke borsten. maar testte negatief in eerste instantie. dacht te bloeden maar zal achteraf innesteling zijn geweest. vanaf daarna steeds meer symptomen
De symptomen kunnen zowel zwangerschaps- als menstruatieklachten zijn. Of hadden jullie symptomen die je eerdere maanden niet had?
Nou s'nachts met knorrende maag wakker worden is bij mij echt alleen een zwangerschapssymptoom . Ook heeeel moe, dat herken ik normaal ook niet zo erg.
Toen ik zwanger was van ons zoontje had ik pas echte symptomen toen ik al 6 weken zwanger was... ik had juist een echo gehad toen ik voor het eerst moest overgeven, daarom dat ik het nog zo goed weet