vanaf wanneer symptomen bij zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Porkie, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Hoelang na eisprong kregen jullie symptomen van zwangerschap of innesteling?

Groetjes Porkie

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Bij mijn jongste zoontje was dat rond 5 weken.... beetje onderrugpijn en wat buikpijn.
    Bij week 6 begon pas de beruchte misselijkheid. :D

Dus pas met 5 en 6 weken zwangerschap :)

3. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik krijg al snel vroeg symptomen (helaas verkeerd afgelopen). Bij mij begint het met heftige krampen een week voor NOD. Ook ben ik al op DPO 12 licht misselijk en heb ik enorme honger s'nachts. Ook steken in mijn liezen en kleine krampjes in mijn baarmoeder. En heel moe!

Dat zijn bij mij tot 2 keer toe echt duidelijke aanwezige symptomen geweest voor NOD.

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ik had echt flinke borsten (begon geloof ik op 13dpo?) en heel erg moe! verder wat krampjes, en snel honger maar ook heel snel vol.. ergens wist ik het toen gewoon, ik had een heel rustig gevoel. maar helaas is dat wel verkeerd afgelopen:(...

Nu flink wat andere klachten maar mijn test vanochtend was te onduidelijk.. dus mocht ik het weten drop ik hier al mijn klachten want het zijn er flink wat:D...

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik kreeg op mijn NOD pijnlijke en zware borsten, daarvoor had ik nergens last van.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    week voor nod pijnlijke borsten. maar testte negatief in eerste instantie. dacht te bloeden maar zal achteraf innesteling zijn geweest. vanaf daarna steeds meer symptomen

7. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    De symptomen kunnen zowel zwangerschaps- als menstruatieklachten zijn. Of hadden jullie symptomen die je eerdere maanden niet had?

8. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Nou s'nachts met knorrende maag wakker worden is bij mij echt alleen een zwangerschapssymptoom :). Ook heeeel moe, dat herken ik normaal ook niet zo erg.

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    toen ik mijn nod bereikt zere borsten
    weken er naar misselijk en overgeven

10. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    Toen ik zwanger was van ons zoontje had ik pas echte symptomen toen ik al 6 weken zwanger was... ik had juist een echo gehad toen ik voor het eerst moest overgeven, daarom dat ik het nog zo goed weet :)

Deel Deze Pagina