Erge buikpijn..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pip84, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

Toch plaats ik maar een berichtje omdat ik mij zorgen maak en liever niet naar de huisarts ga. Sinds ik met de pil ben gestopt kreeg ik na 2 weken pijn in mijn onderbuik. Het lijkt op menstruatie pijn, maar mijn darmen maken ook geluiden en ik moet veel plassen. 'S nachts moet ik er minimaal 2 keer uit. Zwanger zijn is wel heel vroeg (eind februari gestopt met de pil). En ik kreeg de pijn al 2 weken na het stoppen met de pil. Dat is wel te vroeg denk ik?

Hadden meer dit gevoel door het stoppen met de pil? Of is het toch misschien een blaasontsteking of een dokters bezoekje waard. De pijn is wel te dragen, maar heb de hele dag door "menstruatie" pijn.. Begin mij er nu wel zorgen om te maken. Hebben jullie tips?

Alvast bedankt :).

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou in eerste instantie denken aan je eisprong maar dat je dat nu nog steeds hebt is wel vreemd.. heb je misschien al een zwangerschaps testje gedaan? Je weet het maar nooit..

3. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja al 2, maar beide van Predictor. 1 early die gaf een heel licht streepje, maar ik las op internet dat deze vaak niet betrouwbaar zijn. Daarna een gewone van Predictor maar die gaf niks. Misschien nog te vroeg?
    Geeft een eisprong zoveel buikpijn? Het komt steeds terug.

4. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat vind ik ook het rare eraan dat het steeds terug komt.. een eisprong op zich kan veel pijn geven maar meestal in het ergste geval een aantal dagen en niet weken.. ik zou even een kruitvat testje halen..

5. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Hoe was jouw menstruatie voor het stoppen met de pil? Heb je altijd veel pijn gehad er van? 2 weken na stoppen met de pil al pijn hebben kan geen zwangerschap zijn denk ik.

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik zie wel een streepje maar het lijkt ooke en beetje dat die niet goed doorgelopen is.. misschien paar druppels water erin doen en kijken of beide strepen blijven staan :)

7. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013
    448
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie hulp :)

Ik had voor het stoppen met de pil tijdens de "menstruatie" wel flinke buikpijn, erger dan nu. De test heb ik weggegooid. Had hier gelezen dat iemand hetzelfde effect had nadat haar man de test had gedaan, toen dacht ik direct wat een desillusie :).
    Ga zeker een kruitvat test kopen, morgen naar de winkel. Als er niks uit komt misschien toch even naar de huisarts, of mijn menstruatie afwachten.

8. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    sorry voor mijn laatste post was verkeerde topic haha

9. Pip84

Pip84 Actief lid

18 mrt 2013