Bachbloesem mix 69 en/of etos zwanger worden pillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Avastar, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Hallo Allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie ervaringen hebben met bach bloesem mix 69 en/ of etos zwanger worden pillen.
    Ik gebruik nu 2 maanden de etos zwanger worden pillen maar heb mij laten vertellen dat de bach bloesem mix 69 erg prettig is en dat de etos pillen nogal eens bijwerkingen kunnen hebben.
    Kun je deze pillen ook gelijkertijd gebruiken?
    Wij zijn nu 12 maanden bezig om zwanger te worden, helaas nog zonder resultaat en ik merk dat ik erg veel stress in mijn lijf en hoofd heb. Heeft gedeeltelijk met het zwanger willen worden te maken maar heeft ook een algemene oorzaak.
    Ik heb gelezen dat de bach bloesem mix goed zou kunnen helpen om die stress te kunnen reguleren en ben benieuwd of er meiden zijn die er ervaringen mee hebben en die willen delen.
    Ik hoor graag van jullie.

Liefs Avastar

2. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hmm, toen we 6 maanden in Den Haag zaten heb ik de Etos dingen geprobeerd. Ik voelde mezelf niet anders ofzo. Die andere ken ik zo niet, helaas.
    Voor je stress etc, heb je mediteren weleens geprobeerd? Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is fijn. :) Bij m'n acupunctuur relax ik zo, dat ik bijna in slaap val elke keer haha. Nog nooit van dat ding afgerold gelukkig. ;) Zij adviseerde me om dagelijks te gaan liggen op de bank of op bed, alle apparatuur uit en dan gewoon 10min liggen. Proberen om je hoofd leeg en op rust te krijgen. De eerste paar keren denk je, wat lig ik hier te doen?! Maar op een gegeven moment slaat het aan en merk je dat je hersens rustiger worden. Voelt dan ook minder alsof alles op je af komt. Misschien helpt dat wat?
    Kunt ook over mediteren lezen. Ik heb hier een keer een boek van Zita West geleend, waar ook tips erover in stonden.
    Succes!

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik gebruik nu zon 9 a 10 dagen etos zwanger worden, en heb het idee dat mijn cyclus nu al korter aan het worden is, een positieve verandering voor mij! Ik heb geen last van bijwerkingen, volgensmij is het enige punt dat je een LANGERE cyclus kunt krijgen als je ze slikt wanneer je een normale, regelmatige hebt. Verder is het gewoon een bom vitamine en foliumzuur, kan niet veel mis gaan denk ik.

Deel Deze Pagina