Hallo, Even een vraagje. Deze namiddag heb ik zo'n verschrikkelijke buikpijn gehad, echt niet te omschrijven. Kon bijna niet recht blijven staan van de pijn. Dit heeft zo ongeveer een half uur à 3 kwartier geduurd. De pijn ging over heel m'n buik en trok wat door naar m'n rug. Nu heb ik in momenten nog wat zeurende buikpijn, maar heb sedert die erge pijn niet meer gehad. Ons kindje voel ik wel nog goed bewegen hoor. Nu vroeg ik me af, zijn er nog mensen die dit ervaren hebben? En wat zou dit geweest zijn? Zijn dit voorweeën? Kathy
Ik weet niet wat het geweest is. Maar als de buikpijn echt zo heftig is dan moet je gewoon een deskundige raadplegen. Kwebbel
Bedankt voor je antwoord, kwebbel. Sedertdien heb ik niet meer zo'n verschrikkelijke buikpijn gehad. Wel nog wat kniezende buikpijn, die op en neer gaat. Zal het nog even aanzien, moest het toch weer erger worden, kan ik nog altijd naar de gyn bellen. Ik heb onze knul ook nog gevoeld, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.
ik doe echt m'n best om het rustig aan te doen en naar mijn idee doe ik het ook, maar helaas denkt m'n omgeving er anders over. Idd er komt een drukke week aan ook, daar ik ook nog tot de dag voor het huwelijk ga werken. 8 juni moet ik normaal weer op controle bij de gyn. Maar als dit gevoel zo door blijft gaan, neem ik mss toch nog eerder contact op.
Kathy je lichaam geeft je hoogstwaarschijnlijk toch een teken dat je teveel doet. Misschien wordt het wel tijd om een stapje terug te doen. Ik denk zelf dat een extra controle geen kwaad kan. Kunnen ze direct je urine checken op blaasontsteking. Dat kan ook pijn veroorzaken, zonder dat je weet een blaasontsteking te hebben. Daarbij (ondanks dat je de kleine goed voelt bewegen) hoor je dan misschien van een deskundige dat je een stapje terug moet doen. Kwebbel
Het kunnen ook je banden zijn. op het moment dat je teveel doet kan je daar last van krijgen. Heb ik ook. Ik krijg dan onderin mijn buik een zeurende pijn die even aanhoudt, de ene keer langer dan de andere. Ligt eraan of ik te lang ben doorgegaan. Ik kan ook niet meer zo lang lopen of staan want dan krijg ik ook erge buikpijn. Als je op tijd gaat zitten heb je er het minste last van. Ik heb nu een buikband van anita gekocht en die geeft wel wat meer ondersteuning.