Beste, Ik heb net een onderzoek gehad bij de gyn (is gebruikelijk in belgie) en ze zag dat ik een eisprong heb gehad doordat ik een geel lichaam in mijn baarmoeder had. Ik zit nu op 5 dagen na mijn eisprong Maar ik vraag mij af waar mijn eitje dan naartoe is? Is dit dan afgestorven of zo? Of is er een mogelijkheid dat mijn eitje daar ergens rondzweefde maar dat je dat niet kan zien op een inwendige echo? Of kan dit al ingenesteld zijn? Daar heeft ze niets over gezegd en ik weet ook niet of je dat kan zien op een inwendige echo 5 dagen na eisprong Ik dank je alvast voor een replay groetjes claire
Hoi Claire, een eicelletje is zo klein dat we dit absoluut niet kunnen zien op een echo. We zien in de eierstokken alleen de follikel rijpen en daarin zit een heel klein eitje. Als het niet wordt bevrucht wordt het weer geabsorbeerd door het lichaam en lost als het ware op. Groetjes Brigitte
dank u voor je antwoord gelukkig bestaan er verloskundigen om ons duidelijkheid te geven omtrent zulke vragen groetjes claire