Hormoonbom, tranendal en overdreven vrolijk zijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dragonfly, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb hier op het forum wel eens gelezen over meiden die zwanger waren en ineens veel meer gingen dromen. En dacht toen nog, ja dat zal wel, maar daar heb ik geen last van. FOUT!! Daar doe ik ook vrolijk aan mee. Ik droom veel meer dan anders of ze blijven me beter bij. Maar wat het ook is, ik heb het wel.
    Maar vannacht was het wel heel erg. Ik heb vreselijk zitten dromen en ben met zo'n *&^%gevoel wakker geworden dat ik zelfs mijn vriend wakker gemaakt heb en eerst es een potje vreselijk heb zitten janken. En daarna kon ik niet weer slapen omdat ik dat ene vreselijke beeld steeds weer voor ogen kreeg. Dus vanaf 5.30 zit ik al beneden en we gaan vandaag ook nog op vakantie (lekker moe dus).
    In het begin van de zwangerschap was ik net een cobra, altijd klaar om in de aanval te gaan en 1 verkeerd woord en dan kreeg je de volle laag. Inmiddels is dat weer een beetje getemperd (godzijdank)
    maar ik ben lang niet meer wie ik altijd was. Kon ik eerder mijn gevoel veel beter verbergen, tegenwoordig jank ik al om de Lion King bij wijze van. En dan niet omdat Mufasa dood gaat, maar omdat Simba zo vreselijk verdrietig door de woestijn loopt :(.
    En nog weer een heel andere kant, ik kan helemaal in een deuk liggen om funniest home video's, terwijl dat negen van de tien keer helemaal niet echt grappig is. Maar ik kan er niks aan doen, ik moet gewoon lachen.:( En ja, het helpt misschien wel dat ik van flauwe humor hou, Home Alone blijf ik ook om lachen, hoe stom en voorspelbaar ook. Net als Scooby Doo en nog heel veel meer, maar home video's?
    Ik kom mezelf regelmatig tegen, in de wereld der emoties dan. Zo stom. Zal ook wel door de zwangerschap komen.
    Wat staat me nog meer te wachten??

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heel herkenbaar hoor!
    Ik weet niet wat je nog meer tewachten staat maar ik heb hier ook last van.
    In de eerste weken was ik heel erg opvliegend en moest mn vriend redelijk wat overzich heen laten komen.
    en nu wil ik werkelijk overal om gaan huilen.
    Ook het dromen doe ik ook heel heftig. Ik heb alleen nog geen dromen gehad waar ik heel erg overstuur van raakte maar heftig zijn ze zeker!

3. linde90

linde90 Niet meer actief

oh heeeeeeeel herkenbaar, kan wat afjanken, en inderdaad, af en toe echt de stomme slappe lacht om helemaal niets !

4. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    heel herkenbaar inderdaad... ;) Het vervelende is dat ik mijn reacties meestal nog terecht vind ook:D waarom doen al die andere mensen zo stom?;)

Deel Deze Pagina