Help! Echt Super statisch sinds zwangerschap, iemand tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hopefulness, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Dit klinkt misschien heel erg stom maar sinds dat ik zwanger ben, ben ik super statisch en krijg serieus zooooo vaak een schok per dag en vaak zijn ze zo hard dat het echt pijn doet :( je ziet zelfs de 'bliksemschichtje' tussen mij en het voorwerp (komen zelfs door mijn schoenen heen wanneer ik opsta van mijn werkstoel...)

Het is echt super pijnlijk van tijd tot tijd en je hoort ook echt iedere keer zo een knalletje echt niet normaal!

Iemand hier ook last van? En vooral, hee iemand misschien een oplossing hiervoor? (ML vind dat ik dit moet vragen ook want vanmiddag viel ik bijna van trap bij meubelwinkel omdat ik een vette schok kreeg)

Hoop dat iemand kan helpen!!

Thanks in advance!

Liefs,

Hopefulness

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Heeft het wel te maken met je zwangerschap? Is het niet toevallig zo, want hier in huis worden we er ook helemaal gek van de laatste weken.. Kan namelijk ook heel goed met de luchtvochtigheid, bepaalde kleding of schoeisel ed te maken hebben.. Hier zijn we er nog niet precies achter (helaas!), dus hoop maar dat het hem in het weer zit en zodra het warmer wordt we er vanaf zijn haha.

3. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Haha hier nog 1.. Maar dat komt volgens mij niet door de zwangerschap.. Mijn vriend heeft er ook heel erg last van en zo nog een aantal mensen om mij heen die niet zwanger zijn ;)

Merk dat het hier vaak door de vloer komt of het soort schoeisel.. Tijd van het jaar denk ik haha, heb er ieder jaar last van rond deze tijd..

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    hahahaha, ik heb dit dus nooit gekoppeld aan zwangerschap. Maar nu je het zo zegt.. Heb er echt vaak last van en dat was eerlijk gezegd bijna nooit zo voor de zwangerschap.
    Heb geen tips behalve dat ik mn haar altijd in een knot of staart heb (dan gaat mn haar niet aan alles kleven) en dat ik meestal mn mouw over mn hand trek voor ik een deurknop aanraak.

5. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Het komt door het weer. Als de temperatuur richting het vriespunt gaat buiten is alles bij mij statisch. Zelfs bij de katten trek ik blauwe vonken tussen de puntjes van hun oren, dat wordt meestal niet zo op prijs gesteld. Ook heb ik een keer Pappamuis met een uitgestoken vinger achterna gezeten in de supermarkt omdat ik zo statisch was. Die kon dat gek genoeg ook niet waarderen. Maar het gaat vanzelf weer over als het (eindelijk) lente wordt.

6. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Thanks! Dan hoop ik snel op lente want damn...niet normaal... Zelfs met trui Over m'n handen maakt niks uit..

Ik ga dus nu heeeeel hard duimen voor lente hihi.

Gaf net manlief een zoentje en serieus zo een harde knal en deed pijn joh hahaha eerst allebei van wtf! En daarna echt helemaal in een deuk maar ik voel het nog steeds!

Thanks voor de reacties meiden.

En nu LENTE LENTE LENTE LENTE!!!!!

Hihi liefs,

Hopefulness

7. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hahahahahahahah!! Misschien komt dat omdat het vóór je zwangerschap zomer was..? :) Wij zijn gewoon al heel de winter zwanger Indy :)

Ik moet onwijs lachen om dit topic dames, maar ik vrees dat het aan de kou ligt en dat het niets-noppes-nada met de zwangerschap te maken heeft. Kortom:

WANNEER WORDT HET NOU EENS ÉCHT LENTE?!?!!!! :)

8. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook best last van.. durf soms me kerel niet eens een kus te geven

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Komt door t weer, mijn man heeft er nl ook last van. Ik nergens...

10. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben niet zwanger en heb er ook last van! Mijn vriend en ik durven elkaar amper nog te kussen, telkens weer een schok haha

11. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach dan zit er in ieder geval genoeg spanning in je relatie :D

Maar heel herkenbaar ik krijg schokken van winkelwagentjes, elektronische apparatuur, m'n vriend zelfs de hond durft bijna niet meer bij me te snuffelen. Maar volgens mij heeft het inderdaad meer met de vorst te maken dan met zwangerschap.

12. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hier ok heel erg. Zelfs als ik de kleine aanraak nog!!

13. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Komt idd door het weer, vooral door de luchtvochtigheid (of eigenlijk het ontbreken daarvan ;) ). Wat een klein beetje helpt is jezelf goed insmeren met bodycreme, handen insmeren met vette creme, en vooral geen wollen kleding enzo dragen.
    En nog een tip, voor je je deurklink vast grijpt (of auto, huisdier, man enz enz) even een klein tikje er tegen aan geven zodat je de grootste "lading" kwijt bent. Je krijgt vaak dan een mini schokje of je hoort het even knetteren maar daarna kan je gewoon de deur vast pakken ;)

Deel Deze Pagina