last van littekens tijdens....

Discussion in 'Na de bevalling' started by Bizzy, Sep 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mijn menstruatie
    Als ik op een harde ondergrond gaat zitten en...
    Tijdens het vrijen!
    Wie herkent dit?

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ik had maar weinig 'schade', wel paar hechtingen. Ik herken t toch wel.
    Het is een soort zwakke plek, of juist een plek waar teveel lijkt te zitten.
    Wat hier wel hielp is de plekken af en toe wat masseren,dat t litteken wat soepelee word.
    Jouw littekens zijn misschien nog vrij recent?
    T kan nog verbeteren

3. Dormouse

Dormouse Bekend lid

Oct 27, 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Althans, bij het vrijen. Het gaat ondertussen langzaam aan beter dan eerst maar merk dat er een plekje blijft wat een beetje "stroef" is. Op internet kwam ik tegen dat glijmiddel kan helpen, hier haalt t niks uit maar misschien helpt het jou wel :) voor nu bijt ik er gewoon even doorheen haha, doet toch maar eventjes zeer. Ik heb overigens een litteken van een knip, weet niet of het bij jou door een scheur oid komt en of dat anders is. Schijnt dat je het best lang kan blijven voelen, heb t een tijdje terug aan mijn moeder gevraagd en die zei er ruim een jaar "last" van te hebben gehad.
    Succes

4. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

May 13, 2015
    731
    82
    28
    Hier ook herkenbaar. Vooral tijdens menstruatie was het erg gevoelig als ik lang stond. En tijdens het vrijen had ik het idee dat de eerste keren het gehechte deel eerst weer moest oprekken ;) Bij het vrijen werd het wel na een paar maand echt stukken beter en nu voel ik het al een tijdje helemaal niet meer. Het is helaas een wond geweest en waar ook op je lichaam, het blijft een gevoelige plek, waarbij deze plek natuurlijk extra oncomfortabel is...

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja bij het vrijen wel maar niet bij menstruatie.

Share This Page