ben ik vruchtwater aan het verliezen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hoi dames ,

vandaag heb ik een raar gevoel, mijn baarmoeder verkrampt lijkt het wel en dan voel ik dat ik wat vocht verlies kan het vruchtwater zijn?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

het kan en zeker aangezien de termijn van je zwangerschap heb je al gekeken naar de kleur en geur ? als je op je hand blaast verlies je dan ook vocht ??

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Als het zoet ruikt is het vruchtwater kan me de geur nog precies voor de geest halen.
    Idd ook even kijken naar de kleur (anders even een verbandje in doen?)
    Aangezien je aangeeft dat het lijkt alsof je baarmoeder verkrampt zou dit weleens het begin kunnen zijn of ook oefenweeën maar wees altijd alert bij vruchtwater!

4. peekaboo

precies ! ik heb twee dagen met een scheur in men vliezen rond gelopen zonder dat ik het wist kwam ook druppelsgewijs en niet ineens een hele plas !!heb toen heel de bevalling om de 2 uur antibiotica gekregen en kans op infecties was groot ook bij men meisje! houd het goed in de gaten check de kleur en als je twijfelt of je weet zeker dat het vruchtwater is bel je vk !

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hier ook met plasjes (precies een scheur bovenin tegen mijn ribben aan was te zien op de snelle groeiecho die gemaakt werd in het zh)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bedoel je als ik blaas? ja ik heb geblazen maar geen vochtverlies en welk kleur moet vruchtwater dan zijn?

7. peekaboo

ja ik bedoel blazen op je hand :) vruchtwater is of doorschijnend of lichtroze vaak met vlokjes in (vooral tegen het einde aan ) en soms groen (baby die gepoept heeft ) houd het goed in de gaten !
    groetjes

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kan helder,roze,groen,bruin zijn.
    Bij helder en licht roze is het goed en bij groen en bruin dan heeft de baby in het vruchtwater gepoept en moet je direct de verloskundige bellen en bij bloedverlies altijd ook direct bellen natuurlijk

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke meiden ik zal het in de gaten houden bedankt voor alle info

10. peekaboo

veel succes meid! en als er iets is wij staan klaar voor advies , goede moed in te spreken .... :) groetjes en liefs

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dankjewel erg lief van je :)

12. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hou het a.u.b. in de gaten, laat het checken!

Ik heb een paar dagen rondgelopen met een scheurtje in mijn vliezen. Als ik bukte ofzo kwam er wel wat vocht,maar ik dacht dat het hoorde (je hoort zovaak over veel afscheiding enz). Toch maar dokter gebeld. Die zei dat ik moest komen om te laten kijken en ja hoor, vruchtwater! Ik was toen 36 weken zwanger.
    Moest direct in het ziekenhuis worden opgenomen en plat liggen, ik mocht absoluut niet lopen.

Met 36 weken en 4 dagen ben ik uiteindelijk bevallen (is uit zichzelf begonnen).

Ik wil je niet bang maken ofzo, maar je moet er echt niet mee doorlopen als het wel zo is!
    Laat het in ieder geval voor je eigen gevoel even nakijken...

Succes!

Deel Deze Pagina