Bijna vergeten.. Geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik kreeg vanochtend een mailtje met daarin: Zijn je geboortekaartjes al klaar?
    Poeh.. nooit weer om gedacht, toch handig dat er mensen zijn die met je mee denken!

Hoe hebben jullie dit gedaan, gewoon via een drukkerij of toch via internet.
    Heb zonet al even zitten neuzen op verschillende site's en heb al een hele mooie gezien, alleen ik vind het eigenlijk best eng om het zo te bestellen.

De vorige keer heb ik het via een drukkerij gedaan, is wat persoonlijker en ik ken die man. Alleen was het veel duurder dan als je het via internet doet.

Iemand tips over waar je veilig kaartjes kan bestellen?
    Waar je tot op het einde nog dingen mag wijzigen?

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij hebben boeken gehaald bij de drukker en ook daar besteld.
    kwa prijs van de drukker en via internet bestellen kwamen we op het zelfde uit.

3. Je hebt nog tijd zat hoor.

Wij hebben de kaartjes in proefdruk laten komen bij www.kaartmix.nl. Je kan daar een 'standaard' kaartje nemen en helemaal laten aanpassen of zelf een opzetje maken.

Je kan dan gewoon een eerste proefdruk thuisgestuurd krijgen, daarna heb je nog twee correctierondes.

Ik vind het via internet wel makkelijk. Hoef je nergens langs. Straks na de geboortje via een digitaal formulier alles doorgeven en de kaartjes worden opgestuurd. Betalen pas achteraf trouwens.

Veel succes met uitkiezen.

4. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ik maak ze deze keer zelf.
    voorbeeld is al klaar moet alleen nog de datum en dat soort info invullen.
    en dan printen maar.

groetjes sandra

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb op internet gezocht naar het juiste kaartje en ben toen bij de drukker de koste en info gaan vragen over dat kaartje en heb ze ook daar laten drukken. ik vind dit fijner omdat je zo je wensen beter kunt uitspreken en hun advies kunnen geven over hoe je de tekst het beste erop kunt zetten en wat mooier is. ook hierbij krijg je een proefdruk en kun je nog aanpassingen doen en ook hierbij geld betalen achteraf

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Over geboortekaartjes gesproken..Het is voor mij natuurlijk nog veel te vroeg maar heb al wel wat rond zitten snuffelen. Nu is het zo dat alleen mijn naam op dat kaartje komt te staan maar waar ik ook kijk..er zijn gewoon geen leuke gedichtjes voor alleenstaanden..t is toch allemaal (wat vrij logisch is hoor) voor kindjes bedoeld met beide ouders. Iemand nog tips?

Liefs Jessy

7. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Jessy,

heb je op de volgende site al eens gekeken? Het is inderdaad veel 'ons, wij, we, ...', maar bij sommige gedichtjes kun je dat gewoon veranderen en blijft het idee hetzelfde.

www.gedachten-gedichten.nl

grtjes...

8. Niet meer actief

Wij hebben de kaartjes afgelopen week pas besteld, toen was ik dus 34 weken. Maar al wel een paar weken geleden begonnen met rondkijken, mappen doornemen etc. Wij hebben t gewoon bij de drukker gedaan, vind ik zelf prettiger dan via internet.

De grote leveranciers (intercard, mercard etc) hebben allemaal een site en daar kun je vaak ook gratis voorbeeldkaartjes aanvragen.

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mijn kaartjes staan in de wacht tot de laatste gegevens bij cardXL op internet, moet zeggen dat het tot nu toe allemaal vlot is gegaan dus netjes voorbeeld kaartjes gekregen daar een keuze uit gemaakt en toen een proefdruk van het kaartje ontvangen en de enveloppen heb ik al, nu hoeft mijn mannetje alleen gewicht datum lengte door te bellen als dat bekend is en dan worden ze opgestuurd!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hier zijn we ook net bezig met uitzoeken..
    wel gewoon bij een drukker.. ;)

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hmm, ben er nog steeds niet aan begonnen. Wil eigenlijk een foto van de kleine meid op de voorkant. Maar met nog uitzoeken waar ik dat kan doen. Of anders maak ik ze misschien wel gewoon zelf/. Dat kan ook nog!

Groetjes, Mayke

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Bedankt! ga meteen ff kiijken! :D

13. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb eerst op internet gekeken, maar daar vond ik niet echt iets leuks tussen zitten, dus toen ben ik maar boeken gaan halen bij de drukker... Na een half uur waren we er al uit welke we wilden. En de prijs is hetzelfde als op internet.

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Wij hebben de kaartjes zelf gewoon bij de drukker uitgekozen. toch een fijner idee, en het kaartje waar bij ons de keuze op gevallen is zag er op een plaatje toch wel heel anders uit dan in het echt. (positief in ons geval)

Onze buren hebben het via geboortekaartjes.nl gedaan. Alles is prima verlopen, ze hebben zelf het kaartje ontworpen volgens mij, maar ik vind de kwaliteit toch niet zo mooi.

15. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Geweldige site! Ik denk dat we hier wel uitkomen!

Deel Deze Pagina