Ontpillen na implanon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sleepy82, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sleepy82

Sleepy82 Lid

23 jul 2012
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Begin mei is mijn implanon verwijderd, omdat ik graag zwanger wil worden. Drie dagen na de verwijdering moest ik ongi worden en dat ben ik ook geworden. Ik was namelijk regelmatig ongesteld met de implanon in mijn arm (28 dagen).

Daarna kwam er 48 dagen niets, wel twee keer met succes de lh piek opgespoord met CB digital :). Deze heb ik niet gebruikt om snel zwanger te worden, maar om te kijken of ik uberhaupt een eisprong heb.

In de derde week van juni kwam er bloeding, maar dit was slechts een tamponnetje vol (sorry voor de details). Daarna nog wat bloedverlies bij het afvegen, alleen 's avonds een beetje. Dat lijkt zeker niet op mijn menstruatie. Inmiddels ben ik alweer 35 dagen onderweg en voel nog niets in aantocht. Ik word hier wel een beetje moedeloos van, want mijn ha zegt dat 't normaal is maar ik dacht dat bij implanon geen ontpillingsverschijnselen zouden optreden, of heel kort. Ook de lh piek kan ik niet meer vinden. In plaats van dat het beter gaat wordt het slechter lijkt het. Iemand die dit herkent?

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    succes
    ik herken t niet ik werd tijdens de implanon helemaal niet ongi en toen ie eruit was na 34 dagen me eerste en de rest redelijk stabiel behalve afgelopen maand
    als je t niet vertrouwd gewoon dokter bellen

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar anticonceptie.

Deel Deze Pagina