Diarree :(

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kylie1986, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ben al een week een beetje aan het tobben met mijn ontlasting..
    Nu begon het afgelopen vrijdag ongelovelijk te rommelen. Opbouw van heel veel lucht, dit kon ik gelukkig in de loop van de avond 'kwijt'.
    Nu begon het zaterdag met diarree en vandaag ook. Waterdun en ik voel het niet aankomen, heb geen aandrang of zo.. Heb er ook geen buikpijn van, wat je met diarree wel zou verwachten..

Zijn jullie hier bekend mee? Waren dit voortekenen van de bevalling?

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik heb het ook sinds een week. Geen buikpijn, niks raars gegeten en ik voel het ook niet aankomen. Het is echt waterdun. Geen idee of het voortekenen van de bevalling zijn, als het zover is laat ik het wel weten ;)

3. Kylie1986

Vrijdagmiddag kwam er ineens een harde straal 'water' mee, dat ik zelfs even dacht dat het vruchtwater was..

4. tulip

tulip Niet meer actief

geen idee eigenlijk, maar zou mij wel voor kunnen stellen, je darmen hebben natuurlijk heel wat te verduren tijdens de zwangerschap en ik kan mij voorstellen als de baby zich klaarmaakt om geboren te worden dat ze dan de laatste duw krijgen..maar kan het van mij niet herinneren iig.

5. Kylie1986

Diarree is nog niet weg.
    Gisterenavond heeft het even behoorlijk gerommeld, maar niet doorgezet.

6. Kylie1986

Gisteren van de huisarts te horen gekregen dat ik onder geen beding diarreeremmers als Loperamide en Norit mag gebruiken.
    Alle htk-middeltjes heb ik al geprobeerd, nu heb ik Roosvicee Stop gehaald, we zullen zien.

7. Ik krijg altijd diarree voor de bevalling.
    Werkt de Roosvicee stop een beetje?

8. Kylie1986

Nee, niet echt.. neem het wel braaf, wie weet wat er anders uit komt zette haha.

Deel Deze Pagina