te testen Vandaag zou ik moeten kunnen testen.... maar stiekum ook al 4 dagen geleden gedaan en toen negatief. Toch is het deze x anders..... 2 dagen piepkleine steekjes onderbuik verders helemaal niets. Ik dacht dat mijn ongi zou komen, maar die steekjes zijn zo goed als over. De vorige x een hele waslijst maar dus niet zwanger. Nu zit het zo: Ik ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen en was van plan om vandaag flink te slapen zodat ik vanavond/nacht ook goed wakker ben. Ik zou dus vanmiddag na het slapen willen gaan testen. Ik zou dan lang genoeg niets hebben gedronken zodat mijn urine geconcentreerd genoeg zou zijn. Maar..... ik ben wakker Buurman is aan het breken in de huiskamer. zo'n 2 uurtjes geslapen dus Maar ook dúrf ik niet te testen, omdat het 4 dagen geleden negatief was.... Maar wachten kan ik ook niet! hahahahaha! Wat nu? Test spulletjes vanavond meenemen naar schoonouders en daar morgenvroeg testen? Kan ik wel wachten (Mmmm uhhh) Jeetje wat een dilemma! Groetjes Cynthia
Nou ik zal eerst eens ff checken of dat mijn inlegkruisje nog wit is hahahaha! Voorbereid ben ik iig wél! Momentje.......
De meeste testen zijn pas positief vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. En bij mij waren ze dan vaak nog heeeeel licht positief, dus dan ga je meestal een paar dagen later nog een keer testen. Dus als je nu gaat testen zou het kunnen dat het nog niet helemaal zeker/duidelijk is, en dan moet je alsnog nog een keer.... succes met beslissen
Ik weet nog dat ik op een zondag kon testen of ik zwanger was. Die dag hadden we een motortoertocht met vrienden en omdat ik dan mijn mond toch niet kan houden had ik besloten maandag ochtend te testen. Zondag avond lekker naar bed, wat denk je, 01.00 klaar wakker... Nou, dat is maandag ochtend hè? Dus heb ik lekker midden in de nacht getest. Meid, ik duim voor je!
Nou..... ikke ben schoon! En de hond trouwens ook Ik zat nét komt mijn vriend binnen met de hond. De hond heeft nogal eens een vies poepertje dus mijn vriend zei "ga maar eens naar mamma, kontje afvegen" En verhip daar komt onze stront eigenwijze Huub de wc binnen.... en daar zit je dan! Nee.... niets hier in huis kan privé! hahahahaha! Perongeluk het kleine beetje dat ik had uitgeplast..... Ik denk dat ik afwacht tot de volgende plasbeurd.... of toch morgen Waaaaahhhh..... ik weet het niet meer.... ik zie wel... waarschijnlijk tóch vandaag hahahaha! Lieve groetjes Cynthia
succes! ik durfde ook eerst niet te testen en toen ik eindelijk de moed had opgebracht was de test binnen 1 minuut positief! ik hoop dat jij ook zo'n geweldig positief testje krijgt straks.
ik teste pas 5 dagen overtijd heeeeeeeel licht positief. Maar je weet het pas zeker als je test... succes, gewoon ff veel water drinken zodat je veel kan plassen!
Dames ik heb getest! Vrij on-geconcentreerde urine, maar toch.... Nu dé vraag! Verticale streepje (clear Blue) verschijnd als je zwanger bent, maarrrrrrr........... moet hij even breed zijn als de horizontale? Of is een dun streepje ook geldig? Hij is wel zeer licht van kleur... maar de betekenis daarvan weet ik.... nu de breedte nog... Wie kan me helpen? Groetjes Cynthia
nee ik ken die test niet. maar voor zover ik weet is een streep een streep en omdat je nog maar een dag overtijd bent kan ie heel licht zijn..... spannend!
foto..foto...foto! hahaha...als je in mijn album kijkt zie je bij de eerste ook een heeeeeeeeel licht streepje hoor! anders gewoon nog eentje doen morgen! Ik heb die van kruidvat gebruikt! twee voor 4,95...die zijn erg gevoelig dus zullen sneller positief geven!