Rode vlekjes na voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Romymama, 3 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Onze dochter is nu 6 weken en heeft sinds een paar dagen last van rode vlekken na de voeding.
    Vooral in haar gezicht en hals/borst.
    Ze heeft ook erg veel bultjes momenteel op die plaatsen.

Kan dit wijzen op een allergie?

Ze krijgt flesvoeding en drink deze keurig rustig en geeft nauwelijks wat terug. Drinkt ook altijd haar flesjes leeg.

2. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    En in de hals..

Bijgevoegde bestanden:

3. Humava

Humava Niet meer actief

Het lijkt op baby acné. Mijn zoontje heeft er rond 5/6 weken ook erg last van gehad. Nu is het weer weggetrokken

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48

Bijgevoegde bestanden:

5. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Zijn de bultjes vlekjes het enige wat je merkt aan haar? Want als het dat alleen is zou ik me niet zon zorgen maken... als je meer signaleert zou het kunnen zijn.

6. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Lijkt mij ook baby acne.
    Voor koemelk allergie zou je meer klachten mogen verwachten.

7. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Heeft ze meer klachten dan alleen pukkeltjes? Ik vind dit niet op de welbekende vlekken van mijn jongste lijken. Eerder baby-acné. Maar ik ken je dochter niet en weet niet of ze meer klachten heeft

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Het lijkt of ze jeuk heeft aan die buitjes.. Schuurt met haar gezichtje over het spuugdoekje na de voeding.. Ook huilt ze kort als het flesje leeg is (zit nu ook net op het randje van ophogen ja/nee dus ook lastig of het misschien daar aan ligt).. Verder zie ik haar ook veel haar tongetje uitsteken maar verder niet echt specifieke dingen.

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Er is een paar paginas terug een topic van mij over mijn dochter. Bij haar bleek het netelroos te zijn en idd veroorzaakt te worden door koemelkallergie.
    Je kan even kijken of het daarop lijkt, ik kan het namelijk op je foto's niet heel goed zien.

Deel Deze Pagina