Onze dochter is nu 6 weken en heeft sinds een paar dagen last van rode vlekken na de voeding. Vooral in haar gezicht en hals/borst. Ze heeft ook erg veel bultjes momenteel op die plaatsen. Kan dit wijzen op een allergie? Ze krijgt flesvoeding en drink deze keurig rustig en geeft nauwelijks wat terug. Drinkt ook altijd haar flesjes leeg.
Het lijkt op baby acné. Mijn zoontje heeft er rond 5/6 weken ook erg last van gehad. Nu is het weer weggetrokken
Zijn de bultjes vlekjes het enige wat je merkt aan haar? Want als het dat alleen is zou ik me niet zon zorgen maken... als je meer signaleert zou het kunnen zijn.
Heeft ze meer klachten dan alleen pukkeltjes? Ik vind dit niet op de welbekende vlekken van mijn jongste lijken. Eerder baby-acné. Maar ik ken je dochter niet en weet niet of ze meer klachten heeft
Het lijkt of ze jeuk heeft aan die buitjes.. Schuurt met haar gezichtje over het spuugdoekje na de voeding.. Ook huilt ze kort als het flesje leeg is (zit nu ook net op het randje van ophogen ja/nee dus ook lastig of het misschien daar aan ligt).. Verder zie ik haar ook veel haar tongetje uitsteken maar verder niet echt specifieke dingen.
Er is een paar paginas terug een topic van mij over mijn dochter. Bij haar bleek het netelroos te zijn en idd veroorzaakt te worden door koemelkallergie. Je kan even kijken of het daarop lijkt, ik kan het namelijk op je foto's niet heel goed zien.