Hallo dames. Elke maand voel ik heel duidelijk mijn eisprong, nou ja het groeien van me eitje. En dinsdag woensdag had ik al last dus me eisprong zat er aan te komen en idd donderdag ochtend was me ovu test echt knal positief. In die tijd ook veel geklust. Maar dat trekkende gevoel is niet meer weg gegaan. Heb het nu nog steeds. Had gister ook ineens heeel veel krampen. En nu nog steeds een zeurende trekkend gevoel onderin me buik. En gister was me onderbroek ook heel nat en toen ik keek had ik echt heel veel witte afscheiding.En me borsten doen nog steeds geen zeer, heb dat elke maand een paar dagen na me eisprong. Vorige maand zelfs al 2 dagen na me eisprong gigantisch zere borsten. En nu nog steeds niet. Maar dat kan nog komen. Maar krampen dat heb ik nooit. Wie herkent dat?? Zou het een goed teken kunnen zijn??
Het kan een goed teken zijn. Bij mijn beide zwangerschappen waren dat symptomen voor een zwangerschap. Alleen... een concreet antwoord kan ik je natuurlijk niet geven. Nog 8 dagen wachten! Hopelijk heb je dan een positieve test in je handen.
Dank je wel voor je reactie. Had wel goeie hoop, maar me borsten beginnen al weer heel zwaar aan te voelen. Dus ben bang dat deze ronde al weer voorbij is heb wel nog steeds die krampen en trekkend gevoel maar elke maand doen me bosten zeer en word dan toch na een week ongesteld helaas