ben ik zwanger ja of nee?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Martinilove, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinilove

Martinilove Nieuw lid

2 jan 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, k heb even een vraagje.
    9 dagen terug was mijn ongesteldheid weer afgelopen en ben ik weer begonnen met de pil. tussen 5 april en 8 april ben ik het meest vruchtbaar.
    (heb ik even opgezocht) want ik heb nu dus sinds vanavond bloedverlies & lichte buikkrampen. wat moet ik hiervan denken? wie kan mij helpen?

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

van de eiersprong zijn sommige vrouwen die een klein beetje bloed verliezen.

is je cyclus altijd regelmatig?
    welke pil gebruik je?
    en geklust in je vruchtbare dagen?

het kan ook van het vrijen zijn als je seks hebt gehad

liefs en succes !

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je schrijft dat je net weer bent begonnen met de pil. Ben je wel begonnen met slikken op de eerste dag van je ongesteldheid? Zo nee, dan ben je de gehele eerste strip NIET beschermd tegen zwangerschap!
    Ben je wel op de eerste dag gaan slikken, dan ben je alleen de eerste 7 dagen van de strip niet beschermd.
    In principe heb je geen vruchtbare dagen tijdens het slikken van de pil.

Je lijf kan ook van slag zijn omdat je nu net weer bent begonnen met de pil.

Een zwangerschapstest kan alleen maar uitkomst bieden, maar daar zou ik wel mee wachten tot aan de dag dat je weer met een nieuwe strip kunt beginnen. Daarnaast..... je geeft aan dat je tussen 5-8 april vruchtbaar zou zijn.... we zijn nu nog maar 8 april..... dus het kunnen nog geen zwangerschapsverschijnselen zijn....hooguit een ovulatiebloeding of een innestelingsbloeding (maar dat zou al heel vlug zijn)

4. me83

me83 Niet meer actief

lees even goed de bijsluiter van je pil... en bedenk goed wanneer je ermee begon...

bij de meeste anticonceptie ben je mits je begint op de dag van je eerste menstruatie gelijk beschermd..

ben je later begonnen moet je echt minimaal een week met condoom vrijen.

als je de pil goed gebruikt zou je geen eisprong meer moeten hebben(uitzonderingen daar gelaten)

als je nu weer pas aan de pil bent zou het goed een doorbraakbloeding kunnen zijn... je lichaam moet gewoon weer wennen aan de hormonen. en het is echt te vroeg voor een innesteling denk ik.

mijn advies.. gewoon door blijven slikken en wachten hoe je ongi verloopt in je stopweek..

succes

Deel Deze Pagina