mag ik dit wel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kyra75, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    oei oei
    met de pasen wat dingen op maar kan het nergens terug vinden of het wel of niet zou mogen
    3 kleine toastjes paling
    2x een kleine krab garnaal coupe ( zowel bij me ouders als schoonouders en beiden weten nog van niks)
    1 half glasje cocktail wijn perzik smaak

foefoe ik weet het mag niet maar ja ik wil het nog even voor ons zelf houden.

ik hoop het nog vol te kunnen houden tot moederdag en ja das nog wel ver weg he

misschien anders een ander idee om te te vertellen?

2. Female

Female Niet meer actief

Alles met mate, niet teveel stressen en je eigen gevoel volgen... Het kan echt geen kwaad hoor. Als je zo spastisch gaat doen kun je jezelf beter 9 maanden lang opsluiten in huis ;)

Relaxed en geniet van je zwangerschap!

Groetjes Female

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

eigenlijk is rauwe vis niet goed, zeker niet als t voorverpakte is. Dus als je t kunt vermijden zou ik het niet meer eten maar ik zou me nu zeker geen zorgen gaan maken.

Toen ik niet wist dat ik zwanger was heb ik ook nog vanalles gegeten en ook toen ik het net wist heb ik met kerst nog sushi op.

Met de koop van ons huis heb ik ook 1/2glaasje champagne op.

Ik zou geen onnodige risico's gaan lopen maar ook niet te spastisch gaan doen

gefeliciteerd trouwens

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Je kan er nu toch niets meer aan veranderen! En hoezo heb je een speciale gelegenheid nodig om het te vertellen? Het is toch al speciaal genoeg op zich ;)

5. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    oke
    dan is het goed
    maar ja heb het toch al op he
    ja het is voor beide ouders de eerste
    we willen iets speciaals doen omdat hun denken dat wij geen kids namen
    vandaar
    en dus leek moederdag wel wat leuks om te vertellen
    en anders moeten we nog even iets leuks verzinnen

tuurlijk is het speciaal maar wij willen iets extra's speciaal maken ;)

6. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Neem ze mee op een ballonvaart... de ballon symboliseert dan jouw aankomstige grote bolle buik ;) En neem je Jip en Janneke Champagne mee, die mag je zéker weten .. lol ;=)

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik eet ook graag verse gerookte paling hoor, niets mis mee. de krab weet ik niet, hangt er van af hoe die bereid is, heb ik geen verstand van aangezien ik het niet lust haha. alcohol moet je voorzichtig mee zijn. persoonlijk drink ik niets tijdens de zwangerschap, maar denk dat een half glaasje geen kwaad heeft gedaan hoor. en idd, je kunt er nu toch al niet zoveel meer aan doen ;)

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    jeetje dat je dat kunt volhouden, zou het niet kunnen hoor.
    vond het al moeilijk om mn mond op het werk te houden tot 12 weken.

9. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ik moet bekennen dat ik ook wel eens smokkel hoor!

Sushi vind ik geweldig en dat heb ik na 12 weken ook weer gewoon eens gegeten. Heeeerlijk!

Je moet het alleen niet overdrijven.
    Ik heb het ook met mijn gyn erover gehad en die zei: als JIJ er niet ziek van wordt, dan kan het zeker geen kwaad voor je kindje. Dus let goed op de kwaliteit en dan mag je het best een keertje hebben.

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    de paling zal wellicht gerookt zijn dus geen probleem en de krab en garnalen zijn gekookt....duss ook geen punt...tja en dat halve coctail wijntje....daar wordt je uk echt niet zat van ;)

11. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie lieve antwoorden
    hihiih normaal drink ik ook niet alleen als we uit eten gaan wil ik wel eens 1 glaasje wijn nemen en dan niet meer
    maar ja ik zou niks nemen en schoonmoeders had het al klaar gezet
    heb de hele tijd over een half glasje gedaan bij het eten hihihihi

12. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    zoals ze allemaal al zegge hoef je je idd geen zorgen te maken maar je kunt het in het vervolg beter vermijden ik wist in het begin ook nog niet dat ik zwanger was en heb dus toen met oud en nieuw behoorlijk zitten drinken en veel filet american op en heb toch een hele mooie gezonde zoon.

Deel Deze Pagina