4 wkn na curettage licht bloedverlies 3 dgn, maar is weer gestopt

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fnoepie, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fnoepie

Fnoepie Actief lid

25 nov 2008
    184
    0
    0
    Allround medewerkster dierenasiel
    #1 Fnoepie, 24 jan 2012
    Laatst bewerkt: 24 jan 2012
    Hoi meiden,

Ik word momenteel een beetje gek van onzekerheid.
    Het is nu bijna 4 wkn geleden dat ik gecuretteerd ben. Dag of 10 licht bloedverlies gehad en gelukkig snel hersteld.
    Alleen vorige week (3 wkn na curettage dus) dacht ik dat mijn menstruatie alweer op gang kwam. Was in eerste instantie erg blij, maar het was geen echte menstruatie. 3 dgn maar heel licht bloedverlies gehad en wel de bijbehorende hoofdpijn. Maar is dus weer helemaal over.

Moet er ook bij vermelden dat ik 2 wkn na de curettage opeens heftige diarree heb gehad 1 dag en misselijk en uiteindelijk 2x gebraakt. Heb normaal een heel sterk maag/darmstelsel, maar nu dus (bijna 4 wkn na curettage) wéér diarree en misselijk (niet gebraakt), maar ook wat koortsig en doodmoe. Zou dit toeval zijn? Of herkent iemand zich hierin?

Heb voor 13 feb (6 wkn na curettage) een controleafspraak bij de gyn staan. Weet wel dat men nu toch nog niks kan zeggen, maar zou zo grasg horen dat dit niks hoeft te zeggen. Ben nl als de dood dat ik mss verklevingen heb...

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik zou in jou situatie even bellen met de gynacoloog. Gewoon om even te overleggen omdat je je zorgen maakt. Misschien kan je controle afspraak wel vervroegd worden zodat je duidelijkheid hebt.
    Ik weet dat de hele cyclus echt van slag kan zijn na een curretage. Dus het kan best zo zijn dat die paar dagen licht bloedverlies, gewoon je menstruatie geweest is.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wacht je volgende menstruatie nog even af: de eerste keer na een miskraam is sowieso vaak anders dan je gewend bent en dat moet zich een tweede of derde ronde na de miskraam of curettage dus gaan herstellen.
    Mocht eea niet verbeteren, en je menstruatie blijft zo licht, dan kan dat zijn door verklevingen, maar bijvoorbeeld ook door een lichte opbouw van je baarmoederslijmvlies, wat ook te wijten kan zijn aan een laag progesteron. Dat laatste kan gemakkelijk eens geprikt worden, (week na je ei prikken ze dan).

Je overige klachten kunnen nu goed komen omdat je hormonen gewoon van slag zijn. Ik ben na de eerste en tweede miskraam ook steeds misselijk geweest en mijn ontlasting wisselde naar gelang waar ik zat in m'n cyclus.

En, zeker met koorts erbij, kan het ook simpelweg een griepje zijn, waar je nu last van hebt he?

Deel Deze Pagina