Zijn er meiden die dit herkennen? Met slapen erg veel last van mijn heupen. Ik draai me een paar keer per nacht om omdat ik wakker wordt van de pijn. Maar even later begint de andere kant ook weer pijn te doen, dus ik blijf draaien. Tis echt alleen snachts, overdag eigelijk geen last. Als ik even eruit ga om te plassen zakt het ook al snel af. Tis dus alleen als ik in bed lig... Iemand tips om dit te verlichten? Of een idee wat het kan zijn? (denk zelf dat het gewicht drukt op mijn heupen..)
Ik heb hetzelfde, maar dan alleen met mn linkerheup. Regelmatig word ik 's nachts wakker, omdat ik er last van heb. Overdag ook vrijwel geen last. Ik heb nu 2x fysio gehad en gelukkig gaat het nu beter. Maar helemaal weg is het niet. Een kussentje tussen je benen wil nog wel eens helpen, maar wellicht doe je dat. Informeer eens bij een fysio of je vk. Succes!
Ik heb precies hetzelfde! En heb ook geen idee wat het is of hoe ervanaf te komen Mijn fysio zei dat het komt doordat je baarmoeder een of andere zenuw afknelt dan ofzo... dat je er vrij weinig aan kan doen, proberen met een kussentje tussen je benen te slapen idd... maar bij mij werkt het helaas niet
Ik heb een vrij dik kussen tussen mijn knieen, dat helpt wel bij mij. Een gewoon hoofdkussen hielp niks idd..
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb wel bi dus denk dat het daar wel iets mee te maken heeft maar niets helpt. Ik slaap ook met een voedingskussen maar het verlicht maar heel even. Misschien heeft je vk nog een goede tip...
Dus er zijn nog veel meer meiden die dit hebben. Ik hoop dat mijn vlos een idee heeft, ga er as vrijdag weer heen. Wat ik lekker vind als ik er last van heb, is dat mijn vriend dan heel hard over mijn heup/benen wrijft en kneed. Maar ja, om hem hier nou telkens wakker voor te maken
Ik heb het met mijn rechterheup. Ik slaap het beste op mijn rechter zij, maar wordt vaak s'nachts wakker van pijn in mijn heup, net alsof het helemaal bekneld is. Als ik dan even op mijn linker zij ga liggen is het weer over. Maar links ligt niet zo lekker en dan wil ik weer naar rechts. En op den duur doet rechts weer pijn aarrhhhhhh! Heb er nu 1 week last van, nadat ik indalingsweeën had. Dus misschien heeft het ermee te maken dat de baby is ingedaald?
Ja heel bekend zwangerschapskwaaltje... Ik lag ook helemaal met kussens om en tussen me gedrapeerd. Hielp eigenlijk maar nauwelijks... Het hoort er helaas gewoon bij, schijnt het! Volgens mij heeft het ook te maken met het verweken van je gewrichten om je lichaam klaar te maken voor de bevalling. Sterkte! Het is echt tijdelijk! (maar ja, daar heb je nu zo weinig aan)
Nee heeft iig niks te maken met of de baby ingedaald is of niet, want mijn baby was nog niet ingedaald en had er toen al last van...
Hier ook hetzelfde, het enige wat werkt bij mij, is op m'n rug slapen. Omdat dat vanwege m'n buik niet zo fijn is, gooi ik het voedingskussen als een hoefijzer over m'n hoofdkussens, zodat ik half zittend slaap. Ik slaap niet heel erg geweldig dan, maar het komt er dus op neer dat ik een slaapronde op m'n linkerzij doe, dan eentje rechts, dan eentje zo half zittend en dan weer links, enz. Ik ben toch minimaal om de anderhalf uur wakker omdat ik naar de wc moet en de laatste nachten nog vaker omdat ik griep heb (gehad) van de week en nu nog vreselijk aan het hoesten ben, (ook zoiets leuks: zie van dat half-vastzittende slijm maar eens weggehoest te krijgen als die kleine ke buikspieren aan de kant drukt en je daar dus helemaal geen kracht mee kunt zetten ) Maar goed, gebroken nachten dus hier en ik ben er ook vaak maar even een uurtje uit, om daarna weer verder te gaan slapen. Dan slaap ik overdag wel wat extra, ga bijvoorbeeld nog wel gelijk met manlief ontbijten om er dan nog even weer in te kruipen en nog even anderhalf tot 2 uur te kunnen pitten. En dan pas ik m'n activiteiten overdag wel aan aan mijn energielevel,
Ik heb er al last van vanaf 20 weken, dus door het indalen kan het denk niet komen. Tis even een paar weken weg/minder geweest, maar tis de laatste week weer helemaal terug . Helaas niets aan te doen... en het is tot nu toe de enige vervelende kwaal die ik heb... dus ik heb eigelijk niets te klagen (maar soms even klagen is best wel fijn toch?)
Makkie hier precies zo.. had het rond 20 weken ook, toen is t een tijd weg geweest en de laatste weken is t weer waardeloos... heb werkelijk vanalles geprobeerd!
Heb het idd ook, wordt er gek van! Slaap al heel lang met een voedingskussen, maar helpt ook niet meer. D8 eerst dat het aan de BI lag, maar blijkbaar niet dus.
vanacht ging het weer een keer wat beter, heb best goed geslapen. Hahaha klaag ik er een keer flink over, zul je zien dat het daarna ineens minder is... mss elke dag even klagen en dan komt het niet meer terug