De eerste 3 maanden was ik echt heel erg moe ik viel rond negen uur in slaap en sliep dan gewoon door tot de volgende ochtend. Nu ben ik nog steeds rond negen uur echt zo moe dat mijn ogen dicht vallen en dan slaap ik 2 uurtjes en dan word ik wakker en dan kan ik niet meer slapen totdat ik dan om 2 uur snacht pas weer in slaap val. hebben jullie tips voor mij om te doen zodat ik niet in slaap val rond negen uur en pas rond 12 uur kan gaan slapen.
hmm lucifers stokje tussen je oogleden? nee grapje, wat mij altijd weer wat wakker maakt is een wandelingetje buiten, nu al helemaal met de lekker frisse avondlucht, dan kikker je weer even wat op Misschien dat je daar net lang genoeg wakker van blijft
Tja, ik probeer t altijd zo lang mogelijk vol te houden, minimaal tot half 11. Anders ben ik de volgende ochtend veel te vroeg wakker en heb ik de avond erop weer problemen. Sommige nachten slaap ik redelijk goed door, andere lig ik veel wakker. t Hoort erbij...
Ik heb nu ook al een aantal nachten achter elkaar maar een paar uurtjes geslapen. Vandaag heb ik me ziek gemeld. Pfff, vermoeiend. Net overdag geprobeerd te slapen, lukt niet. Veel te zenuwachtig voor. Dus straks nog maar eens kijken. Niet fijn hoor. Tip drink wat kamillethee en gebruik bachbloesem rescue. Helpt op zich wel.
Ik heb er ook nog steeds heel veel last van (heb wel een te laag ijzergehalte, dus komt ook mede daardoor)....lees even mee....ben nog opzoek naar een wondermiddel