Weer een afscheidingsvraagje..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Demi1982, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het is een beetje een vies praatje en er wordt al veel over geschreven, maar ik heb toch een vraagje.. Dit omdat ik t heel moeilijk vind te bepalen wanneer ik mn ei heb!
    Zo'n 2 weken terug had ik echt veel doorzichtig slijm wat idd rekbaar is als je t tussen twee vingers houd (sorry!!! Ik zei al het is een beetje een vies praatje! :p). Voor mijn gevoel heb ik daarna ook een eisprong gehad, want 2 dagen heel veel buikpijn rechts, alsof t mn blinde darm was.. Inmiddels heb ik heel veel witverlies. Het is wel dun en niet meer zo doorzichtig, echt melkachtig.. als ik dit tussen twee vingers neem gebeurt er niet zoveel, behalve vanochtend toen ontstond er toch een soort draadje, maar meer balletjesachtig en dikker... Wat denken jullie, is het eerste doorzichtige rekbare slijm, slijm voor mn ei of dit witte melkachtige?????

Nogmaals mijn excuses voor de 'vieze' vraag, maar ben wel benieuwd naar jullie reacties/ ervaringen!!

Fijne zondag allemaal!

Demi

2. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hey Demi,

dat eerste dunne, doorzichtige rekbare slijm is vruchtbaar slijm! Hopelijk heb je goed geklust?

groetjes

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Demi,

Dat eerste propje slijm wat je vertelt heb ik deze maand ook gehad,...verders nooit gezien hahaha...
    Daarna heb ik nooit slijm,..ook nu niet,...moet maandag ongi worden, dus ben benieuwd...
    succes meis!

Groetjes

4. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Dank voor jullie reacties!Ja ik heb in de dagen van het dus blijkbaar vruchtbare slijm goed geklust (elke dag!), maar gek genoeg kreeg ik mn eisprong voor mn gevoel echt pas aantal dagen later.. De pijn begon op zondag en ik had do voor t laatst geklust doordat mn man een paar dagen weg was voor zijn werk... maandag wel weer gelijk geklust toen had ik ook nog last van die pijn.. Nou ja, heb verder helemaal nergens last van.. gek genoeg ook niet van mn () () terwijl ik dat normaal altijd vanaf mn eisprong tot paar dagen voor mn ong wel heb.Reden dat ik deze vraag ook stelde is dat ik eerder een keer cyclus van bijna 8 weken heb gehad.. toen had ik dat 'vruchtbare' slijm toch echt rond week 3... maar je moet bij mijn weten toch echt je eisprong 2 weken voor je ong gehad hebben.. Zucht.. wat zit het vrouwelijk lichaam toch ingewikkeld in elkaar!!! Liefs

Deel Deze Pagina