Hallo Ik heb erg veel last van mijn onderbuik en rug, Het begint met een hardebuik en dat trekt samen naar me rug. Ik ben 38 weken en 6 dagen zwanger. Vandaag ben ik bij de vk geweest en hun zeggen dat dit een spier is dat alles zich is voor aant berijden Maar dat dit geen weeén zijn bv (ontsluiting's weeén) Maar Ook heb ik gehoord dat de vk's ook wel eens verkeerd kunnen denken, Savonds heb ik dit bijna de hele avond door in korte stappen en over dag is het onregelmatig dus dan om de 20 min, 15, noemaar op kent iemand dit ?
sorry, kan je niet helpen, ben zelf nog niet zo ver. maar lees met interesse mee (en nou sta je weer netjes bovenaan met je vraag!)
Ik dacht eerlijk gezegd ook meteen "weeen" Maarja...hebben ze niet gekeken of je beneden al bezig bent?
als het weeen zouden zijn, zou je dan niet ontzettende pijn moeten hebben? zoiets dacht ik altijd, of misschien verschilt dat ook per persoon maar als je gewoon nog kalm alles kan... lijkt het me stug dat het weeen zijn
Weeen doen echt niet bij iedereen evenveel pijn. Ik heb er zelf eigenlijk de eerste 4 cm weinig van gevoeld. Dus ik zou het ook niet zomaar afschrijven als geen weeen. Misschien moet je anders gewoon nog een keer je vk bellen en een beetje overdrijven. Kun je vragen of ze niet een keer wil toucheren, dan weet je het tenminste zeker. Er hoeft natuurlijk helemaal niks aan de hand te zijn en loop je nog een tijdje, maar ik kan me voorstellen dat je je nu ook steeds afvraagt of het nu wel of niet begonnen is. succes
Ik zou gewoon rustig af proberen te wachten(ik heb natuurlijk makkelijk praten), als het wel weeen zijn dan zetten ze vanzelf door... We heel vervelend die pijn, en zeker als je al zo'n buik hebt... Ik wens je heel veel suc6 Catheleine
Ik kan op het moment gewoon nix ik weet geen houding om te zitten,liggen ik moet ze echt weg puffen wand het is gewoon onverdraag baar :S het was gister om de 5 minuten wij de vk gebeld en hun doen nog nix :S ik snap het gewoon niet meer wat ik nu nog moet doen maar heb dit al 4 dagen