Ik ben net zwanger en ik heb het zo verschrikkelijk koud. Komt dat omdat ik ook erg moe ben? Ik word gewoon niet warm en loop helemaal te rillen. Alleen een warme douche helpt en zelfs in bed lopen er soms rillingen over mijn lijf. Is dit normaal, of moet ik me zorgen gaan maken? Bekend bij iemand (ok, vraag is vast al 100x gesteld, maar ik stel hem nog maar een keer).
ik had daar de eerste weken ook veel last van, zat met de verwarming en open haard aan onder een dekbed op de bank. Vriendlief noemde het: "broeden" hihi. Volgens mij volkomen normaal enne....gefeliciteerd
Broeden haha. Ok, ben gelijk een stuk rustiger. Blijkbaar hoort het erbij. Vanavond met dikke sokken en een dekentje Ocean's 13 kijken. Lekker opwarmen.
Ik herken het ook. Kan het dan ook inderdaad alleen maar warm krijgen door te douchen. Hoort erbij dus!
hoi Ja hoor komt me bekend voor ik heb het ook. Waren laatst aan het gourmetten bij iedereen gingen de truien uit. Maar ik zat te rillen op me stoel hahahahha
ik zat ook met een fleecevest over mijn kleding en een dekentje op de bank, tot een week of 6, daarna heb ik het snachts elke keer erg warm.
hier ook zo'n drama...ben al vanaf het begin koud , voelt ook koud over het hele lichaam..dus meiden...haal die dikke truien maar uit de kast hahahah
Ik had het ook heeel erg koud de eerste weken vooral ´s avonds. Zat ik op de bank met een vest over mijn trui, een deken om en een warme kruik en nog te rillen als een rietje. Daarna is het een tijd weggeweest, maar sinds een dag of 4 heb ik het weer! (ook weer 's avonds). Ik slaap ook weer met een kruik. Volgens mij heeft het ermee te maken dat je lichaam ontzettend veel energie gebruikt voor de ontwikkeling van je kindje en daar ben jij "de dupe" van. Geen zorgen maken hoor! Het is dus heel normaal!
je lichaam verbrand een hoop energie ,vanwege de hormonale veranderingen,daarom hebben we het ze koud,ik heb er ook erg last van!
Gelukkig dat het bekend is. Morgen maar met een dik wollen vest naar het werk. Lekkerrr warm... Iedereen nog gefeliciteerd!
Ja hier ook hetzelfde! Ik heb de hele dag door kippevel en lig de hele dag tegen de vewarming aan onder de deken..
Ja, hier ook ontzettende rillingen, vooral na 4 uur. Maar bij mij is het zo rond week 11, samen met de vermoeidheid weggetrokken. Wat bij mij ook al hielp, was voor het slapengaan alleen mijn voeten onder de warme kraan. Dan afdrogen en snel sokken aan en lekker naar bed. Wanneer je voeten eenmaal warm zijn, wordt de rest van je lijf vaak ook snel warm. Succes ermee!
Pffff kan ik iemand dan mijn warmte geven? Ben altijd een koukleun geweest, maar de verwarming staat hier al een tijdje op 16 graden. Heb het alleen maar warm hihi.. (wel goed voor mn stookkosten, want die heb ik dan niet)
wat grappig dat er zoveel meiden zijn die hier ook last van hebben! ik dus ook in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap. zat met dubbele sokken en twee fleecetruien op de bank met de verwarming hoog. manlief zat ernaast in een t-shirtje... Nu is het eigenlijk wel weg en heb ik soms juist het omgekeerde. kan dan gewoon niet afkoelen en gooi alle ramen in huis open. manlief heeft in die gevallen de fleecetruien maar weer uit de kast gehaald... Lee
Hier ook weer dikke sokken en een wollen vest. Nou ja, zolang de "kwaal" blijft zit het wel ok hopelijk.