Het klinkt heel raar, maar ik heb sinds gisteren een soort van pijn in de omgeving van mijn hart. Iedereen heeft vast wel eens zo'n steek gevoelt .. ik heb dus de hele tijd dat gevoel. Het straalt uit naar mijn oksel en geeft een verlammend gevoel. Alsof ik de hele tijd heel diep moet inademen. Vannacht kon ik er gewoon niet van slapen. Wat kan dit zijn? Ik vind het een beetje eng eigenlijk..
geen idee, maar klinkt niet lekker. Ik zal je vk ff bellen of je huisarts. Kan nooit geen kwaad. Voor zelfde geld is het niets maar dan weet je het!! Sterkte!!
waarom bel je niet gelijk aan HA.Het kan gewoon door de spanning komen.Soort kramp in de spieren.Kan zenuw zo pijn geven.maar kan ook hartproblemen zijn. Ik denk is altijd verstandig de ergste uitslauiten.En dan zijn je angsten ook weg.Nu blijf je denken en nog erger maken(als dat spanning is). Jij kan altijd jou zwangerschap als excuus gebruiken.Iedereen weet dat wij zijn overbezorgd en angstig
kan ook een spiertje zijn, ik heb dit ook gehad aan einde van mn zwangerschap. heel je houding is natuurlijk veranderd, en je gebruikt andere spieren, helemaal nu tegen het eind. je buik is zo groot. en snachts met omdraaien, als je er dus niet 100% over na denkt, kan je dan wel ergens een spiertje verrekken..... Als je het niet vertrouwd, gewoon even naar je huisarts. maar ik denk dat het echt een spiertje is liefs Muis
Ik lag net op mijn linkerzij en mijn hart sloeg ook ineens 3 keer heel raar over. Nu is het weer normaal volgens mij. Wel eng zulke dingen. Maar als het echt niet goed is voel je het toch wel?
waarom ga je niet gewoon even langs je huisarts? dan ben je gerust gesteld, hartkloppingen zijn wel normaal in de zwangerschap, maar het kan ook door stress komen omdat je je nu druk maakt. de dokter kan zo even luisteren of alles goed is! je betaald niet voor niks je zorgverzekering elke maand gewoon even gaan! dan voel je je opgelucht... liefs Muis
Als je het echt niet vertrouwt moet je een arts bellen. Die kunnen wij nimmer vervangen met onze ervaringen Ik heb er in het begin van de zwangerschap last van gehad, heb het toen gevraagd, en het bleek van het oprekken van de borstspieren te komen. Door het uitzetten van je longen bij het inademen komt er een spanning op de spieren te staan, waardoor de spier tijdelijk verkrampt en dus die pijnlijke steek geeft. Aan je linkerkant schijn je het vaker te hebben dan de rechter (heb niet onthouden hoe dat kwam), waardoor je dus sneller denkt dat het echt je hart is wat steken geeft. Maar dat hoeft dus niet per se.