Ik heb echt precies hetzelfde gehad, ik dacht ook dat het niet goed was. In het ziekenhuis zeiden ze ook dat zoveel pijn eigenlijk vreemd was, dus ik ben 2 keer langs geweest, maar ze waren niet ongerust... Ik had dus echt zoveel pijn dat het zweet me uitbrak en ik het ook soms even niet wist en het waren niet mijn darmen! Bij jou wordt het ook steeds iets minder vaak geloof ik, zo ging het bij mij ook en uiteindelijk was het goed draaglijk en daarna zo goed als weg, hoewel dat wel even duurde... Succes! Ik denk nog steeds nu dat het er gewoon bij kan horen, weet ik uit eigen ervaring...
Doortje: bedankt voor je reactie! Hoop dat het bij mij hetzelfde gaat! Zwangnie: is jou eerste echo zo vroeg ivm je bbz? Bij mij kon het niet anders door het werk van ons allebei. De eerstvolgende keer was dan pas eind maart.. Geen idee of ik met 12 weken nog een keer mag komen eigenlijk. Vannacht maar 1x wakker geworden en toen vanmorgen vroeg omdat ik moest plassen. Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden!
Hallo meiden, Ik wil iedereen nog even bedanken voor de reacties! Afgelopen dagen waren best zenuwslopend.. Dinsdag bij de HA geweest, en het was geen blaasontsteking. Verder kon ze me niks vertellen en ik moest de vk bellen of ik eerder terecht kon om te kijken of het een bbz was. Daar kon ik ook gelijk dinsdag heen. De vk kon het allemaal niet goed zien met een inwendige echo, dus doorgestuurd naar de gyn. Ook daar gelijk naartoe. Bloedprikken voor HCG en wachten op de uitslag. Hcg was goed, en op de inwendige echo zag ze een vruchtzak, maar ze kon niet goed zien of deze in m'n baarmoeder zat. Moet vandaag weer hcg prikken en volgende week donderdag weer langs. Als er iets veranderde moest ik bellen. Gisteravond bruin bloed verlies... Gyn gebeld en ik moest gelijk langs komen. Weer inwendige echo. Duidelijke vrachtzak en witte ring (?) te zien, maar geen hartactie. Dit hoeft dus niks te betekenen omdat het zo pril is. Ze kon me wel vertellen dat het echt in m'n baarmoeder zit. Het bloed was oud bloed, en hoeft dus nog niks te betekenen. Zometeen dus weer prikken en ze belt me vanmiddag of m'n hcg genoeg gestegen is.. Pfff best een lang verhaal.. Hoop zo dat alles ok is
wat is zwanger zijn onzeker. ik heb ook krampen en kijk om de haverklap down under om te kijken of er bloed oid is. ik heb de 24ste een echo. maar ergens denk ik dan tja.. bij veel gaat het dan nog mis
Ik ben nu ook een dikke 5 weken zwanger en heb vanaf mijn NOD tot 2 dagen geleden ook echt wakker gelegen van de krampen. Als ik heeeeeel goed op mijn ademhaling ging letten en op de kramp, dan voelde ik dat de kramp vanuit de darmen kwam en niet vanuit de baarmoeder. Het lijkt echt heeeel erg op MS pijn, maar verminderd wanneer je "goed" naar het toilet bent geweest, al kan het ff duren voordat dat lukt. Obstipatie komt veel voor. Dat was iig bij mij de oorzaak, maar ik heb geen bloedverlies gehad.