hallo ik ben nu 15 weken zwanger de laatste 2 weken ben ik niet lekker ziek zwak overgeven etc nou vraag ik me af is dit wel goed? ik heb tot me 13de week ongeveer geen enkele keer moeten overgeven en elke keer als ik ver ga rijden word ik misselijk etc? ook heb ik zware hoofdpijn elke keer als ik wakker word of als de de dag verder nadert ? wdeet niet of ik de dokter hiervoor moet bellen of dat het gewoon overgaat ? wie kan me helpen? groetjes stephanie
Het kan natuurlijk zijn dat je een griep hebt opgelopen. En als je er niks mee doet (lees door blijft lopen zonder uit te rusten) zou het niet zo snel overgaan. Je kan altijd even bij de huisarts of de vk langs als je twijfelt. maar ik denk dat je in iedergeval even rust moet nemen als je je zo rot voelt. Beterschap!
ja ik zou het ook echt niet weten eerst gaf ik nooit over en nu elke keer heel vervelend, ja ik werk op dit moment niet dus ik heb wel gewoon rust zit gewoon thuis . vind het alleen zo raar staan als ik dan naar de dokter ga en hij zegt je hebt gewoon een griep
is toch niet raar? gewoon naar de huisarts gaan, daar is ie voor, je moest eens weten hoeveel mensen er op het moment op zijn spreekuur zitten met griep, en dan ben jij er ook nog zwanger bij, lekker gaan, dan weet je het tenminste.
ja das waar ik moet maandag naar de verloskundige vraagk het daar wel even en is het dan nog niet over gaak wel naar de dokter bedankt voor t adviers groetjess
Je kan misselijk worden van de hoofdpijn. Hoofdpijn smorgens klinkt als een kater, oftewel dat je uitgedroogd bent. Hoofdpijn later op de dag kan ook door stress komen. Dus wellicht helpt het om voldoende te drinken, sojamelk werkt bij mij altijd goed omdat er suiker en een beetje zout in zit wat je lichaam helpt bij de opname en te kijken of er stress factoren zijn die de hoofdpijn kunnen veroorzaken.
hoofdpijn kan ook komen door een hoge bloeddruk. Ik zou het eventjes na laten kijken voor de zekerheid en voor je gemoedsrust! Beterschap
als je te weinig vocht binnen krijgt dan krijg je ook hoofdpijn.. maar ook hoge bloeddruk, stress of door vermoeidheid kan je ook hoofdpijn krijgen ik zal het ook even aankijken en anders gewoon de dokter bellen hoor, daar zijn ze voor
is goed dank je wel ja drinken doe ik wel genoeg drink een pak melk per dag op ofzo haha maar maandag naar de verloskundige en dan zie ik t wel groetjess