is dit wel goed?

Discussion in 'Zwangerschap' started by st3phanieej, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    hallo
    ik ben nu 15 weken zwanger
    de laatste 2 weken ben ik niet lekker ziek zwak overgeven etc
    nou vraag ik me af is dit wel goed?
    ik heb tot me 13de week ongeveer geen enkele keer moeten overgeven en elke keer als ik ver ga rijden word ik misselijk etc?
    ook heb ik zware hoofdpijn elke keer als ik wakker word of als de de dag verder nadert ? wdeet niet of ik de dokter hiervoor moet bellen of dat het gewoon overgaat ?

wie kan me helpen?

groetjes stephanie

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het kan natuurlijk zijn dat je een griep hebt opgelopen. En als je er niks mee doet (lees door blijft lopen zonder uit te rusten) zou het niet zo snel overgaan. Je kan altijd even bij de huisarts of de vk langs als je twijfelt. maar ik denk dat je in iedergeval even rust moet nemen als je je zo rot voelt.
    Beterschap!

3. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    ja ik zou het ook echt niet weten eerst gaf ik nooit over en nu elke keer heel vervelend, ja ik werk op dit moment niet dus ik heb wel gewoon rust zit gewoon thuis . vind het alleen zo raar staan als ik dan naar de dokter ga en hij zegt je hebt gewoon een griep

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

is toch niet raar? gewoon naar de huisarts gaan, daar is ie voor, je moest eens weten hoeveel mensen er op het moment op zijn spreekuur zitten met griep, en dan ben jij er ook nog zwanger bij, lekker gaan, dan weet je het tenminste.

5. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    ja das waar:) ik moet maandag naar de verloskundige vraagk het daar wel even en is het dan nog niet over gaak wel naar de dokter:) bedankt
    voor t adviers

groetjess

6. camuh

camuh Actief lid

Dec 30, 2008
    113
    0
    0
    Je kan misselijk worden van de hoofdpijn. Hoofdpijn smorgens klinkt als een kater, oftewel dat je uitgedroogd bent. Hoofdpijn later op de dag kan ook door stress komen. Dus wellicht helpt het om voldoende te drinken, sojamelk werkt bij mij altijd goed omdat er suiker en een beetje zout in zit wat je lichaam helpt bij de opname en te kijken of er stress factoren zijn die de hoofdpijn kunnen veroorzaken.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    hoofdpijn kan ook komen door een hoge bloeddruk. Ik zou het eventjes na laten kijken voor de zekerheid en voor je gemoedsrust! Beterschap

8. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

Sep 24, 2008
    586
    0
    0
    als je te weinig vocht binnen krijgt dan krijg je ook hoofdpijn.. maar ook hoge bloeddruk, stress of door vermoeidheid kan je ook hoofdpijn krijgen ik zal het ook even aankijken en anders gewoon de dokter bellen hoor, daar zijn ze voor ;)

9. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

Aug 22, 2008
    169
    0
    0
    is goed dank je wel:)
    ja drinken doe ik wel genoeg drink een pak melk per dag op ofzo haha
    maar maandag naar de verloskundige en dan zie ik t wel:)

groetjess

Share This Page