Pijn in buik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Merlijn1983, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Een half uur geleden raap ik iets op van de grond en kom omhoog en ineens een hele erge pijn rechtsonderin mijn buik, even blijven staan en toen ging het wel iets beter, maar blijf een krampachtige rare pijn houden, maar heb niet het idee dat het pijn van een verkeerde beweging komt.
    Iemand dit wel eens gehad? Herken het namelijk niet.

2. MamaKita

MamaKita Actief lid

21 jan 2013
    135
    0
    0
    thuismama
    Almere
    ja, ik heb dat ook wel eens, je lichaam kan wat minder hebben nu je zwanger bent, door te snel op te staan of omhoog te komen lijkt het net alsof je een spier verrekt onder in je buik. Probeer dus wat rustiger op te staan of omhoog te komen en als je bukt om iets op te pakken is het beter dat je door je knieen zakt.

3. soeee

soeee Niet meer actief

Misschien bandenpijn? Ik heb ook wel eens een flinke steek als ik plotseling opsta ofzo :)

4. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, bandenpijn lijkt mij. Heb het wel eens met een vreemde beweging, voelt net alsof een mes door mijn lies wordt gehaald.

Heb er serieus wel een traantje om gelaten, niet echt huilen, maar wel een traan dat doorschoot.

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb het ook wel hoor als ik gebukt heb.
    Nou is dit baby 3 dus ik heb al een wat grotere buik.
    Bij mij blijft het dan ook even gevoelig..

6. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Hier ook baby 3 en een best grote buik al, bandenpijn is het niet, dat weet ik nog hoe het voelt van de andere zwangerschappen. Het is meer een stekende pijn!

7. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had zoiets ineens gisteren, stond op om iets onder de tafel vandaan te pakken voor onze hond en ineens een steek!! was op slag misselijk en ontdaan erdoor deed zo een pijn! maar zo snel als het kwam, ongeveer net zo snel was het weg!

Wat ik heb gelezen is dat het niet een heel groot probleem is, komt inderdaad omdat je lichaam nu minder kan hebben en je waarschuwt als je iets verkeerd doet, gewoon rustig aan doen met dat soort dingen dus ;) (ik sprong ook bijna letterlijk van de bank en wilde in dezelfde beweging bukken haha)

Deel Deze Pagina