Ik heb precies hetzelfde, ene dag is het heel erg en de dag er na nergens last van! Ben nu inmiddels 9 weken en 4 dagen zwanger, en volgensmij zoals ik overal lees en hoor, hoort het er gewoon bij!
Ik heb het ook, hoor! Ben nog maar kort zwanger, maar voel het al goed. Zeker 's nachts en 's morgens bij het opstaan. Krampen en pijn in mijn lage onderrug. Wordt er ook erg onzeker van... Gewoon maar uitzitten die eerste weken! Verschrikkelijk, maar oh zo mooi om die positieve test (steeds) weer in je handen te hebben. Ik heb er nu al vier dagen een gedaan om mezelf er van te overtuigen dat het echt zover is. Haha!!! Verder ook geen klachten. Wel grappig, want normaal heb ik altijd heel veel last van mijn borsten voor ik ongesteld ging worden (vanaf 3 dagen na mijn eisprong) en nu helemaal niets.
Bij mij begon het ook bij 4 weken Nu nog steeds af en toe last van. Vooral 'savonds. Ik heb ook nog steeds geen gevoelige borsten en jij bent een van de weinige die het dus ook niet heeft!
Hoi meiden, vanaf wanneer hadden jullie zo'n buikpijn?? Ik heb vorig weekend vermoedelijk mijn eisprong gehad en heb vanaf vanmiddag ontzettende buikpijn, net of ik ieder moment enorm ongesteld moet worden.Het trekt ook wat door naar mijn rug en bovenbeen.Zou t dan mogelijk toch eindelijk gelukt kunnen zijn? Groetjes