herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lola443, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola443

lola443 Lid

5 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Meiden,

Ik heb een vraagje, ben nu 5 weken zwanger en heb al voor nod zere tepels. Nu krijg ik ook een soort speirpijn in mijn buik, herkent iemand dat? En nog belangrijker die pijnlijke tepels is dat een komen en gaan van pijn? Heb eerder een miskraam gehad en ben nu elke keer bang dat als mijn tepels maar iets minder zeer doen dat het misschien misgaat.....

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik denk dat je symptomen elke keer wel een beetje veranderen en de ene dag heb je minder last van je borsten en de ene dag ben je misselijker dan de andere dag etc.

3. lola443

lola443 Lid

5 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Nikki,

Bedankt voor je snelle reactie. Tis gewoon dat als je 1x een miskraam hebt gehad dat je die eerste paar weken zo onzeker wordt. Dan is het fijn om wat ervaringen te kunnen delen!Hoe ver ben jij nu?

4. lola443

lola443 Lid

5 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh sorry, zie nu dat je over 5 dagen kan testen, spannend! Ik had 4 dagen voor nod al een dikke positieve test (kon weer niet wachten met testen..)

5. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    snap ik..de eerste weken ben je denk ik gewoon bang.ik zit nu in ronde 3..dinsdag kan ik testen..heb wel wat klachten maargoed je weet het nooit...mischien herken jij wat:
    -draderige afscheiding..wordt steeds meer..
    -steken links in mn baarmoeder
    -pijnlijke borsten en tepels

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Elke zwangerschap is anders.
    Elke dag/uur/minuut kan je je anders voelen dan de tijd ervoor, dat is normaal.
    Is een hormonen kwestie.
    Ik heb helaas ook een miskraam gehad en dat blijft toch in je achterhoofd zitten.
    Probeer er toch een beetje van te genieten meis en als je het niet vertrouwd, gewoon de verloskundige bellen en je verhaal doen.

7. lola443

lola443 Lid

5 jul 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Corina, thx voor je bericht, het helpt wel!

@Niki, ik had wel al pijnlijke tepels daardoor had ik een vermoeden. Verder niet misselijk en ook niet echt ander slijm.

Laat je even weten hoe of wat.....

Deel Deze Pagina