Pijn onderbuik/ bekken aan het eind van de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tess2704, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Hi allen,

Ik ben nu ruim 39 weken zwanger en kan bijna niet meer lopen van de pijn in mijn onderbuik (opstaan doet ook pijn) en bekken.
    Was gisteren bij de verloskundige, ze kon het hoofdje al niet meer voelen omdat ze zo diep was ingedaald.
    Ik voel me zo zielig, kan bijna niet meer. Woon vlak bij een winkelcentra
    maar naar de Albert Heijn is al een hele onderneming.

Mijn bloeddruk was gisteren ook nog te hoog, moet donderdag terug komen om te testen of ik zwangerschapsvergiftiging heb.
    Ik hoop dat de baby zich echt snel meldt.

Zijn er meer meiden met die pijnlijke buikklachten?

Liefs Tess

2. acire

acire Fanatiek lid

ja hier doet het ook enorm zeer.. vooral als je evn zit/ligt en je moet opstaan,omdraaien.. pff wat een gedoe allemaal he.
    ben blij als het erop zit, de zwangerschap

3. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik heb sinds gisteren ook het gevoel alsof de baby er bij wijze van spreken al half uit hangt... hij drukt tegen mijn bekkenbodem en dat is inderdaad een heel naar gevoel, vooral bij opstaan/lopen of als hij/zij beweegt, maar ook bij het plassen. Ik heb soms ook een soort kramp. Maar ik heb gisteren op deze site al gezien dat meer meiden daar last van hebben tegen het einde, dus ik maak me er maar niet te druk over. Sterkte met de laatste loodjes!

4. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hier nog een en hoopt ook dat de baby snel komt...

5. acire

acire Fanatiek lid

@ jana
    dan ben je zeker ook al zo prachtig aan het waggelen?

denk niet dat de baby's zin hebben om naar buiten te komen als het zo vriest

6. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    foutje, dubbel gepost

7. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Yep, ik voel me soms net een pinguin...
    Van mij mag ie nog wel even blijven zitten hoor (hoewel, liever geen vier weken meer... :rolleyes: ). Gisteren dacht ik echt even dat dit een voorteken was, maar inmiddels weet ik dat je nog weken zo rond kunt lopen. Ik bedoel, waggelen. ;)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het lijkt mijn verhaal wel... ook gister controle, sinds gister ook veel pijn onderin en ook verhoogde bloeddruk en inderdaad, donderdag terug! Ze had wel meteen op eiwitten getest en die zaten er gelukkig niet in, donderdag gaan ze weer mijn urine controleren en de uitslag van het bloedonderzoek is er dan ook.

Ik denk dat het bij mij ook oefenweeen zijn, heb geregeld harde buiken met menstruatiekramp en lage rugpijn erbij. En vanochtend een paar kleine boodschapjes gedaan, maar kon maar kleine stukjes lopen, moest telkens mijn tas neerzetten en mijn buik proberen te ontspannen. Dus dat doen we ook niet meer....

Maar dit hoort er allemaal bij (behalve dan die verhoogde bloeddruk), ik maak me meer 'zorgen' om mijn jeuk. Zit over mijn hele lichaam, allemaal bultjes die verschrikkelijk jeuken en ik slaap dus haast niet, terwijl ik nu voor mijn bloeddruk veel moet rusten. Slaap als het meezit 5 uur per etmaal :(. Dus ja, wat mij betreft mag de baby nu wel komen... Heb de jeuk nu 2 weken en het wordt alleen maar erger.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie net dat we ook precies evenver zijn ;).

10. acire

acire Fanatiek lid

voor de jeuk kun je je bloed wel even laten prikken.
    jeuk zonder bultjes of uitslag kan geloof ik gevaarlijk zijn

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb dus jeuk met bultjes, die inmiddels allemaal opengekrabt zijn :(.

Bloed is maandag geprikt, krijg morgen de uitslag. Ik ga ervan uit dat het niets is, het schijnt vaker voor te komen dat je lever het zwaarder krijgt en daardoor de jeuk. Maar dat het zo erg zou zijn, heb ik nog nooit gelezen.

12. acire

acire Fanatiek lid

ja allemaal verschillende soorten jeuk heb je in de zwangerschap.
    heb gelezen dat er een is die gevaarlijk kan zijn voor het kind, maar er is medicatie voor.
    komt ook niet zoveel voor maar je kan dan toch beter je bloed laten testen voor de zekerheid

Deel Deze Pagina