Ouders vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door brownie, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownie

brownie Lid

29 dec 2008
    50
    0
    0
    Hallo ik ben dus zwanger & k ben so bang om me vader te vertellen .. Ik weet dat hij boos gaat worden en k weet niet hoe ik het hem moet vertellen .. Hij zou er in iedergeval niet blij mee zijn met me zwangerschap omdat me zus ook met so een leeftijd als mij zwanger raakte ( 20 jaar ) Hij hoopte juist dat ik verstandiger zou zijn met dat en nog niet aan begon..Ik vind jammer om hem teleur te stellen maar k ben so bang voor zijn reactie en k wil het sowieos neit weghalen . het blijft mij Keus !
    Wat moet ik doen ? :oops: Weten jullie misschien wat voor mij ..

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hoi !

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om het je vader te vertellen ,
    Maar als je het graag wil houden , moet je dat duidelijk maken.
    Je bent zelf 20 jaar , en volwassen.
    Ik weet verder niet hoe je thuis situatie is , of je goed kan opschieten met je vader , of je een vaste vriend hebt , woonruimte ect.
    Dat speelt misschien ook een rol , ik zou het hem vertellen en afwachten hoe hij reageerd.
    Wie weet is het nu wel heel anders als bij je zus !
    Je kan hem ook duidelijk maken dat jij het kindje heel graag wil houden , en dat je er helemaal voor gaat.
    Het is tenslotte jou lichaam , en jou keus..

Suc6 !

3. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Heej

Ik heb het tot 6 maanden verborgen weten te houden,met veel spijt.Ik dacht ook die gaan helemaal boos zijn en zo.Maar ze vonden het zo leuk!wees niet bang..

4. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    :) ik had hetzelfde alleen vertelde ik het met 10 weken...
    dacht dat ik het huis uit werd gezet enz... maar de eerste reactie van me stiefvader was Ik word opa! :) en me moeder was ook dolblij :)

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik vond het ook "eng" om het mijn vader te vertellen (mijn moeder wist dat we ermee bezig waren) en ik dacht nou die wordt boos! ook al een heel senario bedacht wat we zouden doen als hij boos zou worden... Toen hadden we het verteld door middel van kadootjes en hij was dolgelukkig :) dus het viel allemaal reuze mee ;)

Mocht jouw vader toch boos worden dan zou ik tegen hem zeggen: Pa het is onze keuze wij zijn er blij mee en gaan ervoor en jij hebt die keuze te respecteren zo niet dan gaan we nu weg en dan komen we pas terug als jij je excuses hebt aangeboden.

Dit zouden wij ook gezegd hebben als hij niet blij zou zijn... Maar dat was hij dus wel en de volgende dag stond hij samen met mijn zus en moeder op de stoep met kleding voor de kleine haha

Deel Deze Pagina