Is dit wel bandenpijn? Wie herkent dit gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetje81, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje81

19 nov 2008
    38
    0
    0
    Hallo meiden,

vandaag ben ik 22 weken zwanger. Gisteren (na mijn werk) ben ik op zoek geweest naar sintcadeautjes en dus 2,5 uur in de stad gelopen. Toen we naar huis wilden ging het bijna niet meer. Onder in mijn buik (bij mijn schaambeen) trok het ongelofelijk. Ook voelde het of ik onder in mijn buik wel 5 kg meezeulde. Lopen voelde erg vervelend. Thuis lekker op de bank gelegen (zeurderig gevoel ging niet weg!) en vandaag weer werken. Maar ook sinds vanochtend weer dat trekkerige, zeurderige gevoel bij mijn schaambeen. Voorover buigen en bukken voelt vervelend in mijn onderrug.
    Ik heb mijn verloskundige gebeld en die zei dat dit bandenpijn is omdat mijn baarmoeder nu hard aan het groeien is. Maar als ik op internet over bandenpijn lees dan lees ik alleen maar over steken links en rechts vlak bij de liezen. Maar ik heb geen steken. Het is een zeurderig en trekkend gevoel. Als ik ga zitten of liggen voel ik het niet meer.

Wie herkent dit gevoel en was dit bij jou ook bandenpijn?

Groetjes zonnetje

2. Donna35

Donna35 Lid

30 jul 2008
    88
    0
    0
    Brabant
    ik had precies hetzelfde... met 22 weken...schijnt dat je baby dan ineens een groeispurt maakt!en dat klopte want mijn buik was 1 week later ineens zeer groot geworden.

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heb ik 2 dagen geleden nog gehad.. dit heeft 4 a 5 dagen geduurt en is nu weg...

Mijn vk zei dat het erbij hoorde.. gewoon bandenpijn..

4. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    ik heb er nu ook last van en inderdaad ook na een hele middag lopen voor de boodschappen en de laatste sint kadootjes. heb nu ook heel erg pijn in mijn rug en het trekt in mijn liezen en onderin mijn buik.

Laten we zeggen dat het een goed teken is dat de baby zo goed groeit!

Deel Deze Pagina