hmm wat is dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

beetje raar maar wat kan dit zijn?

ik verloor net een druppel( zo groot als een 50 cent euromuntstukje in mijn slipje) vocht. het was waterdun. rook naar niks vond ik.

had vanochtend wel ook wat afscheiding (denk ik) bij het afvegen. dit voelde echt glibberig zeg maar. :oops:

heb al wat gegoogled en ook al die truc gedaan met op me hand blazen. dan komt er niks uit verder.

dit alles is nu ongeveer een anderhalf uur geleden en er is niks meer uitgekomen. wat moet ik nu?

gewoon nog even aankijken en dan alsnog bellen als ik twijfel? heb zelf zoiets van als het nu niet meer gebeurt zal het wel gewoon afscheiding zijn.
    best lastig hoor. ben 33 weken nu.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klinkt als afscheiding, dat kan dunner worden en ook weer dikker tijdens een zwangerschap, maar als je het niet vertrouwd..........ze zitten ervoor, gewoon bellen ;)

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    klinkt als afscheiding. Het kan er zo rond deze tijd gewoon haast letterlijk uit stromen...

als je die truc met op je hand blazen al hebt gedaan en er komt niets meer, dan kun je er van uit gaan dat het in elk geval geen vruchtwater is.

4. henkie24

voor mijn gevoel was het meer of ik een druppel urine verloor zeg maar.

5. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Slijmprop!?

6. henkie24

nee het was tottaal geen echt slijm en er zat ook geen rood of roze bij. echt waterig

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    er is nog een trucje, als het kleurloos opdroogt is het of urine of vruchtwater en als het wit opdroogt is het afscheiding..

8. henkie24

oh ok. (loop naar de wasmand en graaft slipje op)

hmmm het is zo goed als niet meer te zien. alleen een vaag kringetje.
    heb net nog een keer op hand geblazen maar er kom niks meer.
    ik hou het maar goed in de gaten. maar denk als ik nu vandaag geen last meer ervan heb dat ik er niet voor hoef te bellen he?

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

als het vruchtwater was dan had je nu al wel meer voelen lopen hoor.. zou voor je eigen gemoedsrust toch even bellen met je vk...

10. henkie24

ja ik bel maar even idd. vind het wel vervelend want ben eigenlijk helemaal niet zon snelle beller. ik word zo teruggebeld

11. henkie24

nou heb de vk aan de lijn gehad en ze zei ook dat het waarschijnlijk afscheiding heel dun was of idd druppel urine. ook omdat het maar zo klein vlekje was en ik nu niks meer heb gehad. zij zei ook dat het niet erg is om te bellen maar ja ben daar soms zon muts in. denk altijd nog al gauw dat ik te snel bel voor iets.

heb afgesproken met haar dat ik het gewoon in de gaten hou en maandag ga ik sowieso weer op controle.

ik vind het gewoon allemaal zo lastig soms wat wel en niet normaal is. tja de eerste keer he? ;)

in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden, toch altijd fijn om te weten wat andere mensen denken ergens van...

liefs henkie

Deel Deze Pagina