Sinds dat we weten dat we zwanger zijn heb ik echt geen zin meer in sex. Ik voel me ook niet helemaal lekker. Snel moe en veel krampen. Ik snap niet dat ik dit ineens heb want hiervoor had ik dat helemaal niet, en nu moet ik er gewoon echt niet aan denken? Zit dit tussen mijn oren of?
Heel logisch en komt heel veel voor hoor! Bij mijn vorige zwangerschap deden we pas na een week of 8 weer echt iets....we vonden het allebei eng en ik had echt geen zin.
heel normaal, er gebeurd ook zoveel in je lichaam, als mijn baarmoeder weer es een groeischeut heeft moet ik er ook niet aan denken hoor, en de eerste 3 maand hebben we ook geen sex gehad. komt echt veel voor en wie weet komt het weer terug na een aantal weken en anders maar niet toch? je krijgt er een wondertje voor terug
Het maakt voor mij ook niks uit. Bedoel ik heb toch geen zin hahaha Maar voor vriend lief vind ik het wel vervelend want komt echt een beetje over van zo ben zwanger en nou hoeft het niet meer. Maar heb er gewoon echt helemaal geen zin meer in.
ah dat begrijp ik wel hoor, gewoon uitleggen wat er allemaal met je lichaam gebeurd, dat zal ie toch wel begrijpen? ik voelde me eerst ook heel schuldig naar mijn mannetje, tot ie zelf zei, joh dat geeft niks ik vind het niet fijn als ik er alleen van moet genieten en jij niet, daarnaast vindt ie het een vreemde gedachte dat ie dan zo dicht bij z'n dochtertje is
Je kan je vriend ook tegemoet komen door af en toe iets voor hem te betekenen toch...enne je kan soms ook wel vrijen zonder het écht te doen. Maar komt vanzelf wel weer en dat zal hij vast wel begrijpen als het uitlegt.
Vindt hij het zelf ook vervelend? Of denk jij dat alleen maar? Komt vanzelf weer goed meid, ik had de eerste weken ook erge krampen, niksnieleuknie, maar ze gaan over hoor, zeker weten, dus je hoeft niet bang te zijn dat het 9 maanden niet sexen wordt!
Ik heb ook een hele tijd geen zin gehad, terwijl we t daarvoor dagelijks deden. De laatste week begint het een beetje terug te komen!
nou hier nog een hoor. bij alicia en mijn 1e zwangerschap had ik dit totaal niet en was toen niet te houden haha. nu iek moet niks van dat ding hebben haha. normaal is 1 dag overslaan veel maar nu liever helemaal niet. ben ook niet in de stemming te krijgen en hoop voor mezelf en me hubby dat het snel terug komt. tot die tijd moet hij er maar rekening mee houden en dat doet hij gelukkig wel. helemaal niks doen dat vidn ik wel erg zielig maar het is een heel stuk minder.
Hier de eerste ruim 21 weken dat ik er echt helemaal niks van wilde weten. Niemand mocht bij mij daar van onder komen, niet hij en niet ik zelf. Pas na 21 weken was het weer dat ik weer zin kreeg en het er dus weer van is gekomen ! En ja ik heb me soms weleens schuldig gevoeld tegenover mijn vriend, maarja ik kon/kan er niks aan doen, het voelde gewoon of het daar op slot zat zegmaar. En tja tegen mijn zin in wel doen, dat kan natuurlijk gewoon niet. Dus als ie iets wilde moest ie het maar even zelf doen !
heb ik echt mijn hele zwangerschap gehad, tot en met nu! nu krijg ik ineens extreem veel zin! zo raar want nu zit er een flinke buik in de weg en gaat het niet zo gemakkelijk
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal je vertellen dat bij mij de zin ook heel ver te zoeken was, om allerlei redenen: doordat ik moe en misselijk was de eerste weken, doordat ik niet de benodigde rust kan pakken omdat er al een klein jongetje thuis rondhopst die meestal net dwars is als ik me niet goed voel (actie - reactie ) en doordat ik daardoor vaak last van mijn onderrug en bekken heb. Mijn man heeft heel vaak gezegd tegen mij dat ik me daarover geen zorgen moest maken, en dat hij er alle vertrouwen in had dat het wel weer goed zou komen. De eerste keer nadat ik zwanger ben geworden was pas... vanmorgen ... echt een diepterecord dit jaar Praat er vooral over met je vriend, dan hoor je vanzelf of hij het een probleem vindt. En dan kun je hem ook duidelijk maken dat het niets met hem te maken heeft. Groetjes, Wendy
ja, ook ik ken het gevoel.. eerst zo een hoog libido en vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was geen zin, te moe, niet aan "denken", terwijl ik er vroeger constant mee in mn hoofd zat... raar! Nu begint die zin precies soms wel eens terug te komen... Je lichaam en vooral ook je geest moet zich aanpassen dat er iets groeit in je.. Maar op zich kan seks geen kwaad en stilaan begin ik nu weer zin te krijgen om mn ventje ergggg dicht bij me te voelen!
Even een gekke vraag wat betreft sex tijdens je zwangerschap; waar gaat het sperma van je man nu heen? Kan het niet bij de baby komen?
sinds ik zwanger ben staat het bij ons ook op een laag pitje. in het begin was ik echt kotsmissselijk en moest er niet aan denken. toen een paar weken wel maar ging toch ook niet van harte. mijn mannetje vindt het gewoon niet zo nu. beetje naar idee dat er een baby in mijn buik zit en dat hij daar dan als een wilde op ligt hahaha. nu heb ik wel weer zin en mannetje wilde gister en zaterdag ook proberen maar het lukte gewoon niet. bij hem niet omdat hij er nog steeds niet helemaal een lekker gevoel bij had en bij mij niet omdat de kleine er vrolijk bij lag te trappen keihard! maar goed. is niet anders. kunnen er samen goed over praten en knuffelen is ook erg fijn. kom wel weer goed
nee het kan niet bij de baby komen. Je baarmoedermond zit nu dicht. Het loopt allemaal weer uit je en wat er achter mag blijven sterft. En weer ontopic: helemaal niet raar hoor dat je geen zin hebt. Moet je even kijken wat er met je lichaam gebeurt. Leg het uit aan je vriend en voel je vooral niet schuldig naar hem! Jij mag ineens heel veel dingen niet meer (doen, drinken en eten) en je zult misschien nog wel pijn krijgen ook en moe zijn, dan nog een bevalling erachteraan.....en hij? Hij staat erbij en kijkt ernaar. Denk dat je dit zijn aandeel mag noemen. Lullig voor hem, maar ja, ik denk dat jij het zwaarder hebt/zult krijgen hoor!
heel normaal en logisch, je niet schuldig voelen. Bij de meeste vrouwen komt de zin tijdens de zwangerschap weer terug maar bij sommige ook niet. O ja en trouwens, meestal vinden wij (de vrouwen) het zielig voor hun, maar de mannen zelf het redelijk logisch. Dus zeg het gewoon tegen hem en als hij echt zin heeft kunnen je handen (en mond mits niet misselijk) hem ook helpen. en inderdaad zoals mamkitty zegt wij doen het meeste werk, als dat het enige is wat hun moeten laten.. valt het wel mee denk..
Helaas herken ik het wel hoor. Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en we hebben ondertussen pas 2x sex gehad. Ik ben te moe, geen zin, en noem maar op. Gelukkig heeft mijn vriend hier alle begrip voor en weten we zeker dat de zin vanzelf wel weer komt.
wij hebben sowieso 3x per week nog sex. vanaf het begin tot nu. nu soms zelf iets vaker nog. hihi. maar ik moet nog een paar weken dus we zullen zien. heb nu na de tijd wel vaker last van mn buik. en mn vriend zegt soms als we bezig zijn, heb je nog geen last van mn buik, want als je er last van krijgt dan stoppen we wel. zo lief. kuss
ik heb ook geen zin maar voel me niet schuldig. Wij vrouwen voelen ons altijd overal schuldig om terwijl mannen dat helemaal niet hebben. Ik denk altijd maar dat hij geen "recht" op sex heeft en dat het fijn is als we het allebei fijn vinden het mooi meegenomen is. Als hij geen zin zou hebben zou het niet in me hoofd opkomen om hem dat te verwijten (alleen komt dat hier nooit voor).