Erge pijn in onderrug

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mees, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Sinds ik zwanger ben heb ik erge pijn in mijn onderrug. Soms zo erg dat ik amper kan lopen. Niet erg handig met een zware jongen van 8 maanden en een drukke peuter...
    Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand tips hoe je hiermee moet omgaan? Of toch maar even langs de HA? Mijn eigen HA is er niet, maar voor spoedgevallen is er wel een vervanger...
    Of zou er niks aan te doen zijn?

Groetjes Jessica

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    misschien kun je fysio krijgen ofzo, je kunt altijd informeren natuulk.
    Sterkte ermee.

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi Mees,
    ik heb er ook zoveel last van,niet normaal meer!
    Het hoort erbij maar als het niet te houden is kan je om therapie vragen,goed op je houding letten!
    En neem op tijd je rust,heel belangrijk!

Succes!

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Die pijn herken ik ook..ik heb al jaren last van mijn onderrug, maar sinds 1,5 week wordt het steeds erger. Ik zit erover te denken om weer naar de fysiotherapeut te gaan. Sommige oefeningen en sporten helpt bij mij erg goed. Verder gaan we morgen dan eindelijk een nieuw bed kopen, aangezien mijn pijn ook door het slechte slapen (verkeerde matras) komt.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Je kan zonder je ha een afspraak maken bij de fysio, je kan ook gaan voor een Chiropractor of een Osteopaat!

Sterkte met je rug, weet jammer genoeg wat je voelt

6. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben gisteren toch maar even naar een HA geweest. Ze denkt dat het nog geen bandenpijn is, lijkt haar erg vroeg. Maar aangezien mijn darmen heel erg verstopt zitten, denkt ze dat de pijn daardoor veroorzaakt wordt. Ik zou anders zijn gaan lopen daardoor... Nu lactulose gekregen en een verwijzing voor de fysio...
    Groetjes Jessica

Deel Deze Pagina