Hoi, Sinds ik zwanger ben heb ik erge pijn in mijn onderrug. Soms zo erg dat ik amper kan lopen. Niet erg handig met een zware jongen van 8 maanden en een drukke peuter... Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand tips hoe je hiermee moet omgaan? Of toch maar even langs de HA? Mijn eigen HA is er niet, maar voor spoedgevallen is er wel een vervanger... Of zou er niks aan te doen zijn? Groetjes Jessica
Hi Mees, ik heb er ook zoveel last van,niet normaal meer! Het hoort erbij maar als het niet te houden is kan je om therapie vragen,goed op je houding letten! En neem op tijd je rust,heel belangrijk! Succes!
Die pijn herken ik ook..ik heb al jaren last van mijn onderrug, maar sinds 1,5 week wordt het steeds erger. Ik zit erover te denken om weer naar de fysiotherapeut te gaan. Sommige oefeningen en sporten helpt bij mij erg goed. Verder gaan we morgen dan eindelijk een nieuw bed kopen, aangezien mijn pijn ook door het slechte slapen (verkeerde matras) komt.
Je kan zonder je ha een afspraak maken bij de fysio, je kan ook gaan voor een Chiropractor of een Osteopaat! Sterkte met je rug, weet jammer genoeg wat je voelt
Hoi, Ik ben gisteren toch maar even naar een HA geweest. Ze denkt dat het nog geen bandenpijn is, lijkt haar erg vroeg. Maar aangezien mijn darmen heel erg verstopt zitten, denkt ze dat de pijn daardoor veroorzaakt wordt. Ik zou anders zijn gaan lopen daardoor... Nu lactulose gekregen en een verwijzing voor de fysio... Groetjes Jessica