Ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Ik ben zeer slank van mezelf en begin nu al een aardig buikje te krijgen. Is dit normaal? Mijn buik voelt wel enorm strak aan, zeg maar alsof je heeeeeeeeeeel veel gegeten hebt. Het is geen prettig gevoel. Hij is erg hard/strak. Wat kun je hier aan doen?
Ik heb dat ook, je went er wel aan. De eerste paar weken voelde ik mij ook steeds opgezwollen alsof mijn buik dik was.. en zo strak aanvoelde. Heel vreemd. Inmiddels heb ik nog steeds niet echt een buikje, maar merk bijna niets meer van mijn strakke buik. Ik smeer het gewoon goed in.
Ik heb het ook al (zie album). Je doet er weinig tegen, het zijn de darmen die al omhoog geduwd worden om plaats te maken voor de grotere baarmoeder.
Ja lekker is dat. Heb er (naar mijn idee) ook tot een week of 14 uitgezien alsof ik net íets teveel gesnoept had. Het begon ook wel vrij vroeg, met een week of zes begon ik al te merken dat het veranderde... Daarna begon het er eindelijk met veel fantasie een beetje 'zwanger' uit te zien
Ik heb hier ook last van en heb dat probleem even voorgelegd aan mijn huisarts. Hij vertelde me dat het waarschijnlijk obstipatie is en dat klopt naar mijn idee wel. Door de zwangerschap en de vitaminen gaat het allemaal niet zo gemakkelijk en daardoor ontstaat in de loop van de dag een soort harde, dikke buik. Als je dan van jezelf al een beetje een buikje heb (extra vetkussentje) dan lijkt het al gelijk heel wat. Iets doen aan de obstipatie helpt dus. Maar het belangrijkste... het kan geen kwaad (indien geen bloed / koorts of kramp) gr. P
Niet zoveel eten jij Juud Wat leuk om je hier tegen te komen! Hoe vind Angelo het? Wordtie papa Meid je kan niet aan je buikkie doen, en aangezien je niet de dikste ben gaat het al snel ogen dat je zwanger ben.. Dikke knufffff en kussssssss
ja dat heb ik ook alsof je elke dag een kerstdiner op heb Zorg er wel voor dat je het goed vet houdt met bodylotion en olie zodat j geen strepen overhoudt op je buik. Verder nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb van Zwitsal mama en borstencreme gekocht! En ik denk zoals al een keer was opgenoemt...dat ik obstipatie heb Helaas!