hallo, ik heb een vraag; 3 april was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Toen heb ik op 15 april mijn eisprong gehad en wist eigenlijk direct dat ik zwanger was. Op 9 mei, ik was toen ruim een week overtijd ( ik had daarvoor ook al 2 testen gedaan, maar deze waren negatief.)heb ik 2 testen gedaan en deze gaven alle 2 aan dat ik zwanger was. Gistermorgen ging ik naar de wc en toen ik afveegde zag ik helderrood bloed. Ik schrok me rot en dacht direct dat ik een miskraam kreeg. Verlosk. gebeld en een echo gehad. hij vroeg of ik zeker wist dat ik ruim 8 weken zwanger, want hij zag een vruchtje met een hartslag van 5,5 week, voor zover hij kon zien zag alles er normaal uit.Hij zei of dat ik later zwanger ben geraakt of dat de groei van het vruchtje tijdelijk heeft stil gestaan. Ik weet zeker dat het het laatste is, want hoe kan ik anders op 9 mei al een positieve test hebben gehad, volgens de echo zou ik toen nog niet zwanger zijn. heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt of er van gehoord, want maak me heel erg zorgen, want de groei heeft dan 3 weken stil gestaan, de verloskundige zei dat het natuurlijk altijd nog mis kan gaan maar dat ik echt nog kans had op een gezond kindje. ik krijg nu 12 juni nog weer een echo, en tot die tijd is het afwachten, maar ik vloei nog steeds. maar de verloskundige zei dat , gezien het aantal weken ook de innestelingsbloeding kan zijn. Ik word echt een beetje gek van die onzekerheid, groetjes marlin marlin (Vip) - Zaterdag, 2 Jun Weg hallo, ik heb een vraag; 3 april was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Toen heb ik op 15 april mijn eisprong gehad en wist eigenlijk direct dat ik zwanger was. Op 9 mei, ik was toen ruim een week overtijd ( ik had daarvoor ook al 2 testen gedaan, maar deze waren negatief.)heb ik 2 testen gedaan en deze gaven alle 2 aan dat ik zwanger was. Gistermorgen ging ik naar de wc en toen ik afveegde zag ik helderrood bloed. Ik schrok me rot en dacht direct dat ik een miskraam kreeg. Verlosk. gebeld en een echo gehad. hij vroeg of ik zeker wist dat ik ruim 8 weken zwanger, want hij zag een vruchtje met een hartslag van 5,5 week, voor zover hij kon zien zag alles er normaal uit.Hij zei of dat ik later zwanger ben geraakt of dat de groei van het vruchtje tijdelijk heeft stil gestaan. Ik weet zeker dat het het laatste is, want hoe kan ik anders op 9 mei al een positieve test hebben gehad, volgens de echo zou ik toen nog niet zwanger zijn. heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt of er van gehoord, want maak me heel erg zorgen, want de groei heeft dan 3 weken stil gestaan, de verloskundige zei dat het natuurlijk altijd nog mis kan gaan maar dat ik echt nog kans had op een gezond kindje. ik krijg nu 12 juni nog weer een echo, en tot die tijd is het afwachten, maar ik vloei nog steeds. maar de verloskundige zei dat , gezien het aantal weken ook de innestelingsbloeding kan zijn. Ik word echt een beetje gek van die onzekerheid, groetjes marlin
Het kan idd een innesteling zijn...maar hoe 't kan dat je op 9 mei al een posi test had dat weet ik niet. Maar ik begrijp dat ze wel een kloppend hartje gezien hebben? Da's opzich positief toch? Ik wens je heel veel sterkte meis! Ik duim voor je dat alles gewoon goed blijft gaan. Groetjes
hallo, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, alleen kon de huisarts het bij mij niet zo goed zien. ik ben nu 6weken zwanger en vorige week kreeg ik een bloeding. mik heb toen de huisarts gebeld en ik kon komen voor een echo. mijn baarmoeder bleek gekanteld te liggen en dus kreeg ik een inwendige echo. hij kon zien dat het vruchtje er nog zat maar meer jammer genoeg niet. ik moet 11juni weer terug komen voor nog een echo. bij mij heeft het bloeden in totaal een week geduurt. ik kon heel duidelijk zien of het oud bloed was of niet. het duurt (volgens mijn huisarts) ongeveer een week voordat al het bloed eruit is. ik begrijp wat je doormaakt meis, ik ben zelf ook erg zenuwachtig en bang dat het misgaat. sterkte. liefs doris
hoi, ik wou even zeggen dat ik gistermiddag een miskraam heb gehad, kreeg plotseling heel erge buikpijn en toen wist ik dat het echt mis was. we zijn allebei verdrietig , maar weten dat er iets niet goed was met het vruchtje. groetjes marlin