niet gerust gesteld na echo

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Momfulness, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Vandaag eerste echo gehad. Dacht al 7 weken zwanger te zijn maar was 6 weken en 2 dagen. Gyn zei dat ze dacht een hartje te zien kloppen en er was een kindje te zien van 7.4 mm. Had eigenlijk verwacht nu opgelucht te zijn maar maak me toch nog een beetje zorgen. Ik vroeg aan de gyn 'dus alles is goed?', ze zei "daar durf ik mijn hand nog niet voor in het vuur te steken", kom volgende week nog maar een keer terug.

Nu maak ik me dus alleen nog maar meer zorgen als voor de echo.
    Wat kan ik uit deze reactie opmaken? Zou ze toch iets verontrustends gezien hebben?

Alvast bedankt voor het antwoord. ;)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi LUna1,

je gyn heeft een normale reactie gegeven na je echo, want het is iook echt nog onzeker. Het kan echt heel goed zijn dat je inderdaad een paar dagen minder ver bent dan je zelf dacht. Dit is meestal namelijk het geval, maar het kan toch ook zijn dat het net op dit moment helaas toch niet goed gaat en volgende week het vruchtje niet meer is gegroeid. Ik kan je dus helaas niet geruststellen, maar het is dus niet zo dat ze echt iets heel raars heeft gezien, maar ze wil je ook geen valse hoop geven, als is de kans dat het wel goed zit, toch echt wel het grootste is. HEt is vervelen , maar er zit niets anders op dan te wachten tot de volgende echo.

Groetjes Brigitte

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Brigitte,

bedankt voor het antwoord.
    Kan me inderdaad ook voorstellen dat ze me geen valse hoop wil geven. Ik moet maar gewoon afwachten tot vrijdag, dan is het allemaal wat duidelijker te zien.

Groetjes Luna

Share This Page