2e inleiding en in eens bang voor bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mies 88, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hallo dames ,

ik ben nu 35,4 en word op 22 april verwacht bij arts om te spreken over inleiding voor de week er op

mijn eerste zwangerschap werd ook een inleiding i.v.m hb gehalte en ik kon nixs meer en kindje moest zo klein mogelijk blijven i.v.m bloedingen .
    mijn bloed stold niet dus zijn bang voor te veel bloeden en dan loopt het verkeerd af

als k nu al denk aan een bevalling krijg ik het helemaal benauwd k weet niet waar het van daan komt want heb bij me 1e zwangerschap een super makkelijke bevalling gehad

wie heeft dit ook :S

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit had ik ook bij beide zwangerschaps. Ik was of ben altijd bang voor een bevalling ( de pijn, complicaties). Maar bij beide zwangerschap, een paar dagen voor de bevalling had ik opeens zin in om te bevallen, gewoon zoiets van ja ik ben nu klaar voor. De tweede bevalling was ingeleid en ik was zooo nervous met het idee van het inleiden. Maar het ging goed en snel. Vanaf de infuus tot de baby geboren was, het was 2,5uur. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar ze zeggen meestal dat tweede bevalling sneller is. Mijn eerste bevalling was 5 uur. Met persen ging ook makkelijker bij de tweede bevalling.

Mijn tip: bereid je voor, neem tijd voor jezelf. Succes meid!

3. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie

idd ze zeggen altijd dat sneller gaat omdat je meer ruimte heb
    ik heb z n makkelijke bevalling gehad ook inleiden maar toch die angst

terwijl k dat niet had bij 1e