Zoals de titel al zegt. Welk "baker" praatje geloven jullie WEL in? Bij mij...mijn dochters hartslag boven 140 Zoons eronder. Bij mijn zoons ruim 5 mnd misselijk en overgeven Bij mijn dochters geen van beide.. En bij mijn dochters enorme trek in sinasappelsap in de ochtend Zoons niet. Wat klopt er bij jullie wel?
???? meestal zeggen ze dat het een meisje is als je erg misselijk bent. Eerlijk gezegd geloof ik weinig tot niets van dit soort dingen, gewoon toeval
Die van mij heeft vaak een hartslag van boven de 140, ik ben nooit misselijk geweest en dronk liters jus d'orange de 1e weken. We moeten nog even afwachten of alle echo's het juist hadden maar als het goed is zit hier toch echt een jongetje in
Bij me zoon 1 keer misselijk geweest. Nu van een meid zwanger en nog elke dag misselijk en deze keer valt me zwangerschap me heel erg zwaar
Ik geloof er geen een. De zwangerschap van mijn eerste en vierde kind leken erg op elkaar. Bijna nergens last van. En de zwangerschap van 2 en 3 leken op elkaar: erg moe, misselijk. Het geslacht van de zwangerschappen die op elkaar leken was echter elke keer het tegenovergestelde dus het zegt mij echt helemaal niets meer al die praatjes.
Bij mijn dochter ben ik echt heel misselijk geweest tot na de 16 weken. Niet overgegeven. En at ik alles wat zoet was! En nu zwanger van een jongetje, en nu tot ongeveer 12 weken misselijk geweest en ook moeten overgeven. Verder voel ik mij nu stukken beter dan bij mijn dochter. Maar wat niet is, kan nog komen! En nu heb ik juist zin in hartig. Verder geloof ik niet zo zeer in al die fabeltjes. Het is maar net hoe je lichaam reageert op de hormonen. (Denk ik)
Ach 't is allemaal 50% kans dat 't waar is. Trek mij er zelf niet veel van aan. Maar heb om mij heen al veel "conclusies" gehoord over het geslacht van onze baby. Want..... en dan wordt er van alles opgesomd (over hoe ik er uit zie, mij voel etc. en dat de baby dus beslist een jongentje/meisje is. Overigens is het wel opvallend en grappig dat dankzij deze theorie 90% van onze familie en vriendenkring op 't ene "soort" gokt. Maar ook weer allemaal op basis van verschillende bakerpraatjes. Nou ze moeten 't allemaal maar vrolijk afwachten. Misschien hebben ze gelijk, misschien ook niet
bij mij denken ze dat ik een jongetje krijg omdat mijn buik hoog begint, net onder mijn boezem. en dan zeggen ze dat als het een meisje zou worden dat de buik dan vanuit de heupen groeit en lager zit. of het waar is weet ik niet maar tot nu toe zeggen 7 mensen een jonge en 2 een meisje. dus geen idee nog... heb een erge darmenbuik waardoor ik het niet meer kan verbergen... verder geloof ik niet in bakerpraatjes.... vind ze wel leuk om te lezen altijd!
qua bakerpraatjes klopt alles bij mij.. alleen ik geloof er niet zo in. Ik krijg een meisje en: * Misselijk en overgeven tot en met weet 18 * Draag breed * Slechte huid en ik moet niet zonder make-up lopen, want dan ben ik net een geest... Ach.. het zegt niets hoor, mijn moeder heeft 9 maanden gespuugd en was verschrikkelijk beroerd bij mijn broer.. en mijn beste vriendin heeft 9 maanden nergens last van gehad en kreeg een meisje haha