ik had contact met iemand over zwangerschapszwemmen, ik mocht daar op dinsdag komen, helaas was ik vorige week ziek dus kon ik niet gaan, ik kan nu morgen komen maar zit er super erg tegenop te kijken eigenlijk. de reden is omdat ik erg veel last heb momenteel van bandenpijn, die komt ineens heftig opzetten bij inspanning, ik heb t zelfs al als ik te snel wandel. het kost ook nog eens een hoop geld in de maand vind ik dus ik zie er eigenlijk tegenop, het is ook direct na mijn werk, als ik eigenlijk al erg moe ben. wat doen jullie zowel aan beweging? ik wandel wel, gewoon heel rustig.ik ga in februari ook een 'pufcursus'doen.. mijn vriend zegt je moet doen wat je zelf wil en waar je je het beste bij voelt maar mijn moeder zit enorm aan te dringen dat ik dit zwemmen moet doen voor mn conditie enz.
waarom ga je neit zelf gewoon af en toe als het jou uitkomt op een zondag zwemmen bijvoorbeeld? Doe ik ook.. geen verplichting en je kan gaan wanneer jezelf wilt...eenmaal in het water...heeeeerlijk!
ja dat zou al veel fijner zijn, als het geen verplichting is en niet na mijn werk hoeft.. is dat niet erg in zwembaden waar veel mensen komen ivm bacterieen misschien?
Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. Je kan idd gewoon recreatief gaan zwemmen, als het jou zelf uit komt. Wil er wel bij zeggen, dat ik sinds vorige week met zwangerschapszwemmen mee doe, en het is werkelijk heerlijk! De oefeningen zijn niet te zwaar, en speciaal gericht op zwangere vrouwen. Ik kreeg er zelf energie van.
Zwangerschapszwemmen lijkt mij in het zelfde zwembad plaats te vinden als normale mensen ook in zwemmen, dus bacterieen zijn overal, maar dat maakt niks uit hoor, alleen als je ontsluiting hebt mag je niet meer zwemmen!
oke, bedankt. ik ga lekker met mijn vriend vrij zwemmen ergens, dan is het ook geen verplichting en als ik pijn krijg stop ik er gewoon mee..