menstruatieklachten...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sita90, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

#1 sita90, 14 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2014
    Dames,

wie van jullie heeft er nog meer menstruatieklachten? Ik had het gister heel even maar toen was het weer weg. Maar sinds vandaag bijna heel de dag door en ik maar me echt zorgen. Het is een heel vervelend dof en irritant gevoel. Mijn borsten voelden ik vanmiddag ook ff niet meer, daarna weer wel en nu weer niet meer. De pijn blijft nu.. ik maak me zo'n zorgen:( ik ben zo bang dat het weer misgaat! Waar ik gister en eergisteren heel zeker was, ben ik nu weer heel erg onzeker!!! Ik heb echt het gevoel dat ik ieder moment ongesteld ga worden.. zo vervelend.

Iemand die dit herkent???:)

Hier foto van mijn testen erbij, zien jullie verschil? Bovenste is van vandaag en onderste van gisteren.

Bijgevoegde bestanden:

2. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie niet heel veel verschil.. de test van vandaag lijkt ietsje duidelijker te zijn. Maar die menstruatie klachten herken ik wel. Soms houd het wat langer aan dan de andere x. De verloskundige zij dat het niet iets was om me zorgen over te maken. Ze zei alleen als de pijn ondraaglijk wordt of je verliest bloed, dan is het foute boel. Ik hoop voor je voor een plakkertje!

3. sita90

sita90 Niet meer actief

dankjewel...:) het is nu weggezakt, maar ik maak me nog steeds zorgen.
    Ik zie ook niet heel veel verschil, en dan lijkt het weer net of vandaag toch net iets duidelijker is.. pff die onzekerheid. verschrikkelijk...;);)

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Bij mijn vorige zwangerschap, waarvan ik niet wist dat ik zwanger was, heb ik dit 2 weken gehad. Had overigens geen last van bloedingen, dus dat zou ik wel even in de gaten houden.

5. sita90

sita90 Niet meer actief

ik houd de heledag in de gaten of ik niet ga bloeden;) gelukkig niets!!!:) en hoop ook dat dat niet gebeurd!!!:)

6. anoniem14928

23 jan 2014
    48
    3
    8
    Vrouw
    Tandartsassistente
    NULL
    hoelang ben je al zwanger?
    ik heb namenlijk al 2 dagen last van ongi krampen en vandaag is mn nod.
    vandaag had ik een temp van 37.3 en gisteren waterige afscheiding, echt doorzichtig!
    maandag de 31e had ik mijn ei (duidelijk gevoeld)
    en vanaf vrijdag 4 april steeds last van misselijkheid in vlagen, nu wel minder maar die week na mn ei vooral misselijk en draaierig.
    nu alleen nog misselijk als ik te weinig heb gegeten, een beetje zo'n honger gevoel
    misschien dat je jezelf hier in herkent?

7. sita90

sita90 Niet meer actief

Hoelang precies weet ik niet, ik gok 4.3 weken.
    Ik voel me nu lichtelijk misselijk JEEJ...:D Mijn temp durf ik zelfs niet op te meten, stel dat hij een dagje wat lager ligt dan raak ik gelijk in paniek.
    Hongergevoel herken ik ook wel ja, vandaag iets minder dan...:) ik heb iets meer vertrouwen nu, ik hoop zo dat het goed blijft gaan...:D

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik heb tm 6 weken regelmatig menstruatiegevoel gehad. Soms zo erg dat ik stopte bij een benzinepomp om te controleren. Het hoort erbij :) En de onzekerheid maakt het er niet makkelijker op, ik herken het.

Gefeliciteerd!

9. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Hier ook veel buikpijn. Heb met huisarts gebeld en die zegt zolang het niet continu is en je niet bloedt dat het niet erg is. Maar ik herken wel dat je er onzeker van wordt. Ik probeer het maar positief op te vatten, als teken dat er echt iets gebeurt daarbinnen. Hopelijk over 20 nachtjes een einde aan de onzekerheid door een goede echo...

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier ook gehad. Nu voor de derde keer. Je zou denken dat je het dan wel weet, maar het blijft onzeker. Inmiddels 6,5 week en nu lijkt het wat minder te worden.

Deel Deze Pagina