erge ruzie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabyWish4, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal hiermee eens, en ik snap zo goed dat het vreselijk moeilijk is maar echt meid dit verdien je toch niet! Je lijkt onderhand wel gehersenspoeld door hem. Jij bent juist zo goed bezig door aan je zelfvertrouwen en zo te werken, dan helpt dit toch niet. Kop op meid, zoek extra hulp erbij en RUN! Heel veel sterkte, want ik snap hoe vreselijk je je voelt.

2. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal reageer ik nieteens in dit soort topics, maar ik vind dit wel heel erg heftig en eerlijk gewoon belachelijk dat je het accepteert om zo behandeld te worden. Je moet echt weg bij die mafkees (sorry voor mn woorden) als je het niet voor jezelf doet doe het dan voor je kinderen, je wilt toch niet dat je kinderen opgroeien met het idee dat dit de normale manier is hoe man en vrouw met elkaar omgaan?
    Heel veel sterkte

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #23 Acem, 8 jun 2015
    Laatst bewerkt: 8 jun 2015

Ik hoop van harte dat je op tijd inziet dat deze man je totaal niet respecteert! Ik snap dat je niet meteen kunt weggaan, met 2 kindjes en nu 1 in je buik.. Maar praat er met iemand over die je kan helpen verder te kijken en je vooral laat nadenken over de vraag: wat maakt dat je dit gedrag van hem accepteert?

Ik las hier ergens dat je aangeeft dat hij lief is. Dit is typisch iets wat vrouwen die met dit soort mannen te maken hebben zeggen, om hun gedrag goed te praten. Schatje hij is zoals hij is, het is alleen aan jou om te kijken of je hier gelukkig van word! Of je dit langer wil.. Of hij daadwerkelijk zo lief is, zoals je dat aangeeft!

Probeer breder te kijken naar je relatie zoals ie is en trek daaruit je conclusie!

4. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #24 Acem, 8 jun 2015
    Laatst bewerkt: 8 jun 2015

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Voor zover ik begrijp zijn die kindjes van een andere man....

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ga daar weg!

Je slaapt bij je dochter op de slaapkamer. Dit deed mijn moeder ook als ze ruzie had met mijn vader. Je kind krijgt alles mee zeker op die manier!
    Ga weg haal je zelf en je kids uit deze situatie.

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Dacht dat die kinderen ook van hem waren. Is duidelijk idd dat het alleen haar kindjes zijn. Je hebt gelijk

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Nee dochtertje is van haar volgens mij en het zoontje van hem uit een andere relatie en uit een ander topic heb ik begrepen dat zij nu heel pril zwanger is van hem.
    Het is een wat onsamenhangend verhaal maar wel sneu voor haar.
    Gewoon weg bij die loser!

9. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens zeg je dat je kids op NR 1 staan.
    Denk dan even verder dan nu.
    Wat als je dochter later een man tegen komt die net hetzelfde doet, denk je dat ze voor zichzelf gaat kiezen?
    Nee hoor want haar mama heeft het voorbeeld gegeven.

10. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Weggaan! Direct! Ik heb een relatie gehad die ook zo begon...
    Ik eindigde bont en blauw, ternauwernood overlevend.
    Zulke figuren hebben hun eigen waarheid en waanideeën. Heel gevaarlijk en ongezond. Weggaan nu het nog kan!!!

11. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Wegwezen daar! Nu is het verbaal maar wie weet wordt het nog erger. Bescherm hezelf en je kids want dit is voor niemand goed. Ga daar weg voordat hij je mentaal compleet heeft afgebroken

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier ben ik het 1000% mee eens! Waarom laat je je zo kleineren door zo'n hork! Je verdient toch echt wel beter, dus snel met je kindjes weg gaan bij die kerel!
    Als jij zo onzeker bent en werkelijk toestemming vraagt om naast hem te mogen liggen dan lacht hij zich vast kapot, en hij zal je alleen maar meer gaan kleineren.
    Je snapt zelf toch ook wel dat dit er niet beter op gaat worden??

13. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    God, meid, wat doe je nog bij de man?!Ik weet dat het voor ons misschien makkelijk gezegd is, maar ik raad je aan om een lekker aan jezelf en je dochtertje te gaan denken. Wat een verschrikkelijke vent zeg.. Hoe moeilijk het ook is, wees moedig en pak je spullen. Dan kun je samen met je kindjes een leven opbouwen waarin iedereen wel fatsoenlijk behandeld wordt en gelukkig kan zijn.

14. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Wat zegt je sociale netwerk (ouders/ vriendinnen) hierover? Weten zij dit wel? En zijn ouders dan, wat vinden zij van zijn gedrag? En kun je hier open over praten met je omgeving? Wellicht kunnen zij met je meedenken en sta je er niet alleen voor!

15. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik zou idd wegwezen!!!
    Maar ben bang dat jij dat niet doet...
    Bedenk wel dat als hij jou al zo behandeld hoe hij straks met jouw/zijn kinderen omgaat!!
    Wil je dat echt accepteren? En zeker van iemand die duidelijk geen respect heeft voor jou?

16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    omg....
    dit lijkt op zo'n verhaal waarvan je hoort dat het in een familiedrama is uitgelopen.
    als hij al zo reageert omdat je je make up een ietsiepietstie hebt bijgewerkt hou ik mn hart vast voor als je echt een blunder maakt.
    ik zou mn boeltje pakken en weg wezen!
    niemand heeft het recht om jouw leven te dicteren en je te zeggen wat je wel en niet mag!

17. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Pff heftig verhaal..

Ik kan alleen maar zeggen wat de andere ook zeggen... Je verdient dit niet. Je moet je heel snel gaan beseffen dat hoe hij jou behandelt dat dat alles behalve normaal is. Natuurlijk kent elke relatie ups en downs maar niemand hoor jou iig te vertellen hoe vaak per dag jij je make-up bijwerkt of hoe laat jij naar bed wilt...
    En wilt hij niet naast je in bed liggen.... Nou dan gaat ie zelf maar op de bank liggen...

Ga op zoek naar jezelf en probeer je zelvertrouwen en zelfrespect terug te vinden... Je bent daarvoor niet afhankelijk van iemand anders...iig niet van hem.

Heel veel succes en sterkte. -x-

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zo, ik had m'n spullen gepakt, m'n kinderen meegenomen en weg gegaan! Laat je niet zo kleineren! Je bent de moeder van zijn kinderen en hij behandelt je als een stuk vuil! Kom op zeg, je bent wel meer waard dan dat. Zo te lezen ben je zonder hem veel beter af!

19. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Mijn mond valt open bij het lezen van je verhaal! :$
    Ik ben het eens met de dames, pak je spullen neem je kinderen mee en ga WEG !! Dit is echt niet gezond, en dit loopt vroeg of laat uit de hand !!
    Je kinderen krijgen alles mee, zijn straks misschien ook de duppe van emotionele mishandeling of misschien wel erger.. !!

Denk alsjeblieft aan je KINDEREN en JEZELF!

Heel veel sterkte en succes, en geniet toch van je zwangerschap want het blijft een wonder

20. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wow..echt wow...
    Je bent waarschijnlijk behoorlijk beschadigd in je leven. Dit is geen liefde en dit is geen normale, respectvolle relatie. Geef dit alsjeblieft niet door aan je kinderen.

Sterkte, je bent het waard om van gehouden te worden.

Deel Deze Pagina