erge ruzie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabyWish4, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ben gestopt met lezen bij "Ik mag van hem alleen 1 x make up opdoen dus deed het stiekem en ook nog weinig. Hij zei heb je dat opgedaan toen zei ik nee (bang voor zijn reactie) later zei ik ja heb ik gedaan sorry toen begon die te schelden met walgelijke leugenaar , vies vuil schijtwijf"

Waarom laat jij je in hemelsnaam zo behandelen voor een ander !? :O

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dit is toch gewoon mishandeling?
    Hij kleineerd je, zorgt ervoor dat jij je onwaardig voelt en behandeld je als een voetveeg.

Alleen al het voorbeeld van de make-up. Je kunt als man best vinden dat een 'natuurlijke' look mooier is. Maar zijn reactie is wel heel erg overdreven.

Hij zit op zijn troon en bepaald waar jij mag slapen en jij ligt aan zijn voeten als een hondje onderdanig te wezen.

Heb alleen de 'op' gelezen hoor maar dit is het beeld wat ik krijg van jouw situatie...

De vraag is: wil jij daar blijven liggen? Of krabbel je op en houd je de eer aan jezelf?

3. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Ik kan het alleen maar eens zijn met de anderen. Alsjeblieft, ga daar weg met je kids! Hij behandelt je als een stuk vuil en weet dat hij er mee weg komt bij jou. Hij heeft je in zijn macht. Doorbreek dit alsjeblieft nu!

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Wat een rotjong is dat!
    Ben het eens met de andere, dit is geen toekomst voor jou en de kinderen... Van zo'n gast wordt je alleen nog meer onzekerder...
    Niemand is het waard om zo behandeld te worden, en zeker als je zwanger bent niet!

5. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    +1

Geen enkele persoon op aarde of misschien dient deze nog geboren te worden, heeft het recht te bepalen wat ik doe. Als je iets niet fijn vind, dan kan je dat aangeven/ bespreken. Maar mij wat dan ook verbieden gaat te ver. Ben dan gauw klaar met je, sorry:x

6. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Je zegt later als antwoord alles voor je kids te doen zij staan op 1. Maar dan was je toch allang gegaan ondanks je gevoel voor hem?? Of zie ik dat verkeerd?! Want in mijn ogen kies je nu je eigen geluk boven die van hun.
    Je kinderen krijgen nu een heel slecht voorbeeld over hoe een man een vrouw hoort te behandelen.

En als jullie al een jaar samen wonen mag hij je niet op straat gooien! Daar zijn wetten voor maar goed zoals je nu alles beschrijft zou ik hier niet eens gebruik van maken!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hoe is je gesprek gelopen?

8. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ik heb zelf ook in zoon soort relatie gezetten alleen geen kinderen
    En ik snap dat het moeilijk is. Ik was zo bang voor hem dat ik gewoon niet weg durfden. Ik heb uiteindelijk de hulp durven inschakelen van mij familie en die hebben mij geholpen. En dat stiekeme gedoe van hem op de bank liggen en foto's maken van zichzelf. Deed die ex van mij ook. Puntje bij paaltje. Hij ****** ze vrouwelijke collega.

Je moet stoppen met excuses maken voor hem met soms is hij lief. Probeer Hulp te zoeken en ga daar weg met je kinderen. Dien man is geen beetje liefde van jou waard. Kan je niet terecht bij familie of bij vrienden? Ik weet dat het moeilijk is maar laat je alsjeblieft niet zo behandelen

9. Smiley23

Smiley23 Actief lid

9 aug 2014
    232
    55
    28
    Vrouw
    Zuidholland
    Oh meid zo laat je je toch niet behandelen? En zeker niet als je een kleine in je buik draag.. denken even realistisch! En ja je dochter van 5 heeft dit ook allemaal Door wat er gaande is... zorg voor een eigen plekje met je 2 kindjes.. en creëer een veilige plek voor jezelf en je kindjes. Je bent zo onzeker door hem! Dat is toch te gek voor woorden ...denk na en ga voor je geluk. Laat niet over je heen lopen. Ik weet het liefde maakt blind maar meid kom op. Doe het op z'n minst voor je eigen kindjes.

Ohja en dat stiekeme gedrag met zijn telefoon en op een andere bank zitte? Sorry meid maar hij gaat volgens mij gewoon vreemd..ik herken helaas deze dingen. Dit verdien jij niet!

Succes..

10. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Meisje toch.... :( ik leef met je mee want wat een bal gehakt is dat zeg!

Het is lastig en wij kunnen van alles zeggen hier maar jij moet die knoop doorhakken. Je laat toch niet zo over je heen walsen. Denk dat alles hier wel is gezegd. Schakel hulp in, kom op voor jezelf, je kinderen en dat gummiebeertje in je buik. Je bent een vrouw, en wij vrouwen kunnen meer dan dat je denkt

Heeeeeeel veel succes *knuffel*

11. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    En dat van de make up.... Sorry hoor je vriend mag een mening hebben natuurlijk maar hij heeft er niets over te zeggen! Zie mijn man al komen... Zou hem recht in zijn gezicht uitlachen

Kan zeggen dat wat jij beschrijft echt niet normaal is in een relatie... Een relatie draait om evenwicht, vertrouwen en liefde.... Wat als ik dit zo lees er allemaal niet is!

Bah hoe meer ik erover nadenk hoe pissiger ik word... Ik wil je echt op het hart drukken je bij kop en kont te pakken en daar als de sodemieter te vertrekken naar een veilige omgeving.... Kan je bij je ouders terecht? Of een goede vriendin? Je moet iets!

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Hoe gaat het nu?

13. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    :$ heftig zeg! wat iedereen zegt, ga bij die man weg. niemand heeft het recht jou zo te behandelen. denk aan je kindjes en aan jezelf. hij zal misschien ook zo tegen je kinderen gaan doen.

14. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Bij zo'n kerel was ik allang weggeweest!

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Waarom laat jr je verbannen uit je eigen bed? Waarom mag je maar af make up op? Meid. Kies voor je kids en ongeboren b by. Ren! Nu jr nog kunt!

16. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Lieve meid, realiseer je 1 ding HEEL goed.
    De beslissingen die je NU maakt, beïnvloeden niet alleen jouw toekomst, maar vooral die van jouw kinderen!!!

,Wat leert je dochter? Dat het normaal is dat je een partner hebt die je uitscheldt. Dat je als vrouw op je tenen moet lopen. Dat er geen respect is. Zoals jij je laat behandelen, daarmee druk je een stempel op de toekomst van je dochtertje.

Je zoon....die groeit op met het idee dat je macht mag uitoefenen over een vrouw.Dat je mag schelden. Kleineren. Je vrouw mag wegsturen uit de slaapkamer. Dat je geen respect hoeft te hebben. Wat zal hij het moeilijk krijgen in de toekomst.

Maar...jij kan die toekomst weer zonnig maken. Door te laten zien dat dit geen normale situatie is. Beter alleen gelukkig dan samen ongelukkig

17. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Weet wel dat dat niet zo gemakkelijk is als je denkt...

Ikzelf ben een zelfverzekerde hoogopgeleide vrouw, ik dacht dat ik me nooit slecht zou laten behandelen door een man...
    Tot ik J tegenkwam. In het begin was hij charmant, attent, lief, gaf me het gevoel dat ik een prinses was.
    ... maar langzaam veranderde hij. Ik was te dik, mijn huis was vies, ik kon niks, van kwaad tot erger. Als ik er nu aan terug denk, vraag ik me af waarom ik toen niet bij m wegging. Maar hij had me zó ingepakt, hij had me zo verliefd en ook zó afhankelijk gemaakt... Wat een ongelofelijke eikel! Bovendien had hij ook een dochtertje waarmee hij me ontzettend aan zich bond, want zij was zó dol op me... en hij wilde misschien wel met me trouwen... maar ondertussen ook me vertellen dat-ie op van die slanke blonde meisjes met punttietjes viel (ik ben groot, heb goeie rondingen en donkerbruin haar).

Uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt, maar alles wat ik deed om toch bij hem te blijven. Terwijl hij me zó slecht behandelde.... Echt heel bizar. Heb veel meer begrip gekregen voor slachtoffers van huiselijk geweld.

Maar meer on-topic: BabyWish4, ik denk dat er meer dan genoeg gezegd is dat je kerel je echt heel slecht behandelt. Je verdient 100x beter. Wil je zelf bij hem weg?
    Je hebt al professionele hulp zeg je, kun je hen wellicht ook om hulp vragen om bij je vriend weg te gaan?
    Overigens heb je recht op een urgentieverklaring voor de woningbouw. Je zit in een zéér slechte relatie en jij en je kinderen zijn er de dupe van. Wellicht kunnen je hulpverleners je daar ook mee helpen.

Mocht je in de buurt van Eindhoven wonen, stuur me een PB, dan kan ik je veel gerichter helpen. En sowieso, mocht je privé wat kwijt willen, PB kan altijd.
    Veel sterkte. Nogmaals: je verdient veel beter. Echt.

18. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    bij het lezen van dit topic gingen me de haren rechtop staan.
    A omdat ik zelf in zo,n destructieve relatie heb gezeten en geestelijk (later ook lichamelijk) mishandeld werd. B ik ook met een baby alleen ben achter gebleven.

Iedereen kan TS waarschuwen maar haar knopje moet uiteindelijk zelf moeten omgaan, helaas.
    Ik herken het zóooo. Iedereen waarschuwde mij, probeerde me te behoeden maar ook ik was totaal emotioneel afhankelijk van hem, had geen eigenwaarde meer, ging zelfs de woorden geloven die hij me naar het hoofd gooide met als gevolg dat ik steeds meer ging doen voor hem zodat hij (dacht ik) toch nog meer van me ging houden.
    helaas was de relatie één grote illusie en ben ik toendertijd 30 kg afgevallen en was ik nog maar een schim van de persoon die ik ooit geweest was. Details wil ik hier niet neerschrijven maar dmv intensieve psychologische hulp begon het langzaam tot me door te dringen wát er werkelijk allemaal aan de hand was en zo kon ik me beetje bij beetje "los" maken uit de klauwen van een psychopaat die ook nog shizofreen bleek te zijn. Ik heb een hele lange weg afgelegd die heel zwaar was maar ik ben losgekomen en naar mijn zoontje heeft hij nooit meer om gekeken, gelukkig.
    Ik ben door deze relatie ook heel veel kwijt geraakt, daar pluk ik nu nog de vruchten van en daar deal ik nog steeds mee en toch zou ik TS tips willen meegeven......lees eens op google bij "relatieverslaving". Lees eens goed wat dit betekend. Zoek info op over narcisme en psychopathie. gegarandeerd kom je heel veel herkenningspunten tegen. Ga naar de bibliotheek en lees het boek "als liefde pijn doet".....

Meer als dat kan ik je niet meegeven, jouw knopje zal uiteindelijk zelf moeten omgaan en zoals ik nu nog lees, keur je zijn gedrag soms nog wel goed want ja.....hij kan ook heel lief zijn.....meer als een facade is het niet, geloof me!!!
    Er komt een dag dat jij zo afgepeigerd bent en jij niet meer bruikbaar bent voor hem en dan laat hij JOU zitten om vervolgens een nieuw slachtoffer te gaan zoeken!!!

Ik wens je heel veel wijsheid en kracht toe!!!!

Liefs,

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat jammer dat Baby Wish 4 niks van zich laat horen...
    Ben erg benieuwd hoe het gesprek is geweest.
    Ik hoop voor je dat je een, voor jou, goede keus maakt.

20. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ben het met iedereen eens. Echt wegwezen en voor jezelf en je kinderen kiezen.
    Maar eigenlijk vind ik het ook maar eng dat ze niet meer gereageerd heeft. Wil ook niet weten hoe deze man reageert als hij van dit topic weet. Brrrr.

Deel Deze Pagina